نماد آخرین خبر

انتقاد تند پرسپولیس از سازمان‌لیگ

منبع
فارس
بروزرسانی
انتقاد تند پرسپولیس از سازمان‌لیگ

فارس/ مدير رسانه تيم فوتبال پرسپوليس درباره برخي اتفاق‌هاي قبل و در جريان بازي با پديده مشهد انتقاداتي را مطرح کرد.
 تيم پرسپوليس عصر امروز در چارچوب ديدارهاي هفته نوزدهم ليگ برتر مقابل پديده مشهد با تساوي يک بر يک متوقف شد که البته در اين بازي و پس از آن اتفاقات و حواشي زيادي به وجود آمد.
عليرضا اشرف مدير رسانه‌اي تيم پرسپوليس با اشاره به اتفاقي که در نشست هماهنگي قبل از مسابقه پرسپوليس و صنعت نفت آبادان پيش آمد، اظهار داشت: روز گذشته طبق روال ديدارهاي قبلي فهرست بازيکنان و مربيان تيم که در ديدارهاي قبلي کارت زرد و قرمز گرفته‌اند را دريافت کرديم، اما متأسفانه متوجه چند اشتباه بزرگ شديم که اگر خودمان اين مسائل را از سازمان ليگ پيگيري نمي‌کرديم مشخص نبود چه کسي نسبت به آن پاسخگو است.
وي افزود: من به همراه آقاي پيرواني در نشست‌هاي هماهنگي قبل از بازي‌ها چندين بار اين موضوع را گفته‌ايم؛ ليست محرومان و نفراتي که کارت زرد و قرمز گرفته‌اند و مدير تيم بايد آن را امضا کند، بايد کاملا بدون مشکل و ايراد باشد و مسؤولان سازمان ليگ هم از قبل آن را بارها بررسي کرده باشند، اما باز هم متوجه شديم در اين ليست‌ها اشتباه وجود دارد.
مدير رسانه‌اي تيم پرسپوليس خاطرنشان کرد: به خاطر اين که خود باشگاه در نهايت بايد ليست را امضا کند، تمام مسؤوليت‌ها متوجه مدير تيم و باشگاه خواهد شد. اگر بازيکني به اشتباه بازي کند و تيم حريف با استفاده از اين امر شکايت کند، هيچ مسئوليتي گردن سازمان ليگ نيست، در صورتي که مسؤولان اين سازمان از ابتداي فصل در اين ماجرا خيلي ضعيف کار کردند و هر بار هم که در اين نشست‌ها اين موارد را گوشزد مي‌کنيم نه تنها درست نمي‌شود بلکه شرايط بدتر هم مي‌شود.
اشرف ادامه داد: اگر يادتان باشد خود سازمان ليگ قبل از آغاز هر هفته از مسابقات، اسامي محرومان را در سايت خود اعلام مي‌کرد، چيزي که در اين فصل کمتر ديده‌ايم. در ديدار قبلي ما سيامک نعمتي کارت قرمز دريافت کرده و خودمان مي‌دانستيم اين بازيکن را در ديدار با پديده در اختيار نداريم اما در کمال تعجب وقتي در نشست هماهنگي قبل از بازي اسامي بازيکنان محروم ما اعلام شد، متوجه شديم به جاي سيامک نعمتي، سعيد آقايي از بازي با پديده محروم است! بلافاصله اين موضوع را از ناظر بازي سؤال کرديم اما او ابراز بي‌اطلاعي کرد. پس از تماس‌هاي مکرري که با مسؤولان سازمان ليگ داشتيم صبح امروز ليست اصلاح شده را براي ما فرستادند.

وي با اشاره به محروميت حميد مطهري در بازي با پديده گفت: وي در بازي قبلي پرسپوليس مقابل نفت مسجدسليمان چهارمين کارت زرد خود را در کنار زمين دريافت کرد. هر چند به اعتقاد ما حداقل سه کارت زرد حق آقاي مطهري نبود. مي‌دانستيم اين مربي هم محروم است، اما نام وي در ليست ابتدايي که در اختيار ما گذاشتند به عنوان محروم از بازي با پديده ذکر نشده بود. در واقع اگر خودمان اين موضوع را به سازمان ليگ اطلاع نداده و تنها به ليستي که در اختيار پرسپوليس گذاشته بودند اکتفا مي‌کرديم، مشخص نبود مسؤوليت اين امر به عهده چه کسي خواهد بود. پس از يادآوري ما نام حميد مطهري هم در ليست دوم به عنوان محروم قرار گرفت.
مدير رسانه‌اي تيم پرسپوليس اضافه کرد: موضوع بعدي که نياز به هماهنگي خيلي زياد بين سازمان ليگ و مسؤولان مربوطه در فدراسيون فوتبال دارد اين است که از زمان برگزاري رقابت‌هاي ليگ در ايام شيوع کرونا، شاهد هستيم در برخي از شهرستان‌ها تماشاگران بدون هيچ گونه هماهنگي با تعداد زياد در ورزشگا‌ه‌ها حاضر مي‌شوند. در بازي‌هاي پرسپوليس مقابل نساجي در قائم شهر،‌ آلومينيوم در اراک و امروز مقابل پديده تعداد تماشاگران حريف به حدي زياد بود که حتي خود تيم‌هاي ميزبان هم از اين موضوع خجالت کشيده و تعجب مي‌کردند چگونه اين همه آدم به ورزشگاه آمده! 
اشرف توضيح داد: متأسفانه به نظر مي‌رسد قانون فقط براي پرسپوليس اجرا مي‌شود. به ما مي‌گويند در ورزشگاه آزادي تنها مي‌توانند ۶ همراه با خود به ورزشگاه بياوريد، اما در اين سه ورزشگاه که به عنوان ميهمان بازي کرديم بالاي  و ۱۵۰-۱۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند. مگر امکان دارد در نوع مديريت اين همه تفاوت وجود داشته باشد؟ مگر خود سازمان ليگ اعلام نکرد در زمان شيوع کرونا هيچ  هواداري حق حضور در ورزشگاه را ندارد؟ 
وي افزود: نکته بدتر اين است که بعد از اينکه اين افراد بدون هماهنگي يگان ويژه و مسؤولان برگزاري مسابقات، وارد ورزشگاه شده‌اند، تازه بين دو نيمه يادشان افتاده که اين افراد بايد ورزشگاه را ترک کنند. امروز بين دو نيمه بازي از تهران به ناظر بازي گفتند تا تماشاگران از ورزشگاه خارج نشده‌اند نيمه دوم شروع نشود. اين اتفاق در بازي مقابل آلومينيوم هم افتاد و در دقيقه ۸۰ ناگهان بازي را متوقف کرده و گفتند هواداران را از ورزشگاه خارج کنيد!
مدير رسانه پرسپوليس ادامه داد: اگر دوستان مي‌خواستند تماشاگر به ورزشگاه راه ندهند بايد از ابتدا اين کار را مي کردند. اين مسائل به اقتدار سازمان ليگ ضربه مي‌زند و بايد خيلي بيشتر دقت کنند تا حق هيچ تيمي ضايع نشود، در غير اين صورت اگر قرار به حضور تماشاگران در ورزشگاه باشد هيچ تيمي در ايران به اندازه پرسپوليس تماشاگر ندارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره