نماد آخرین خبر

تساوی با استقلال نتیجه مناسبی بود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تساوی با استقلال نتیجه مناسبی بود

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: در ديدار برابر استقلال نتيجه مناسبي کسب کرديم.
مهدي تارتار پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل استقلال در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال، گفت: بازي را خوب شروع کرديم و در نيمه اول پاياپاي با استقلال تا دقيقه 35 پيش رفتيم. در اين دقيقه تنشي بين بازيکنان ايجاد شد و تمرکزمان را از دست داديم و استقلال 5،6 دقيقه بهتر از ما کار کرد. در نيمه دوم استقلال را خوب کنترل کرديم و دنبال ضد حملات سريع بوديم که خيلي موفق نبوديم و توپ‌هاي‌مان را از دست داديم. در مجموع تيم ما به خصوص در بخش دفاعي منظم بازي کرد. نتيجه مناسبي براي ما بود.  نزديک به 7،8 بازيکن آکادمي ما در اين بازي به ميدان رفتند که دستاورد بزرگي است و ما را به آينده تيم اميدوار مي‌کند.
سرمربي تيم فوتبال پيکان در رابطه با غيبت چند بازيکن تيمش در ترکيب امروز تصريح کرد: در تمرينات حضور نداريد و نمي‌دانيد شرايط به چه شکل است. مصدوميت‌ها، بيماري‌ها و شرايط بازي باعث مي‌شود اين بازيکنان نباشند. بازيکناني که امروز بازي کردند، انصافا خوب بودند.
تارتار در خصوص تفاوت بازي تيمش با جام حذفي گفت: قبل از بازي جام حذفي گفته بودم به بازي با استقلال به چشم يک ديدار تدارکاتي سنگين نگاه مي‌کنيم. خيلي روي جام حذفي تمرکز نداشتيم و با توجه به پتانسيلي که داريم روي ليگ تمرکز کرده‌ايم. پيکان سال‌هاي گذشته شرايط خوبي نداشت، اما امسال خدا را شکر شرايط خوبي دارد و دغدغه سقوط ندارد.
وي در مورد بازي کردن اميرحسين جولاني که سن و سال کمي دارد، گفت: هفته‌اي يکي دو بار با رده جوانان خودمان بازي مي‌کنيم. اين بازيکن کيفيتش را نشان داد و لياقت داشت که به بازيکنان بزرگسال اضافه شود. امروز مزد خودش را گرفت و براي نخستين بار در ليگ برتر بازي کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره