نماد آخرین خبر

مزد زحمات‌مان را مقابل استقلال گرفتیم

منبع
فارس
بروزرسانی
مزد زحمات‌مان را مقابل استقلال گرفتیم

فارس/ سرپرست تيم فوتبال پيکان گفت: به دليل برگزاري بازي در خانه استقلال، يک امتياز هم براي ما قابل قبول و خوب بود.
علي اصغر مدير روستا درباره تساوي يک بر يک تيم فوتبال پيکان مقابل استقلال در هفته نوزدهم ليگ برتر اظهار داشت: با توجه به اينکه مقابل تيم بالاي جدولي و ريشه دار استقلال در ورزشگاه آزادي بازي مي کرديم، بچه‌هاي ما خيلي توان گذاشته و زحمت کشيدند. مزد زحمات‌مان را هم گرفتيم و به دليل برگزاري بازي در خانه حريف، يک امتياز هم براي ما قابل قبول و خوب بود. 
وي درباره آينده تيم پيکان اضافه کرد: امتيازها به هم نزديک است و اگر سه امتياز ديدار با استقلال را کسب مي کرديم، خيلي بهتر مي توانستيم خودمان را در جدول نشان بدهيم. سعي داريم اين روند را  ادامه بدهيم. اگر در ديدارهاي خانگي سه امتياز را به دست آورده و در خانه حريف هم حداقل و تک امتياز را به دست آوريم، براي ما قابل قبول است و فکر مي کنم اينگونه در جدول مي توانيم رشدي در جدول داشته باشيم.
سرپرست تيم پيکان ادامه داد: تيم پيکان با خودباوري بازيکنان متحول شده و کادرفني ما هم خيلي زحمت کشيده اند تا تيم به اين جايگاه برسد. در ابتداي فصل پيکان تا حدي متزلزل بود و اين امر نشان مي‌دهد تيم ما با زحمات کادرفني خوب تمرين کرده و بچه‌ها هم با تاش مزد زحمات خودشان و کادرفني را مي گيرند. 
مديرروستا افزود: بايد از زحمات گروه خودروسازي ايرانخودرو و مديريت باشگاه هم تشکر کنم که حامي ما بودند. مقيمي در راس هرم اين مجموعه و شرکت ايرانخودرو به همراه هيات مديره باشگاه خيلي حمايت مي کنند. همه دست به دست هم دادند تا تغيير و تحولي در تيم صورت بگيرد.
وي در مورد عملکرد داور در اين بازي گفت: داوري روز سختي نداشت زيرا بازي متعادل و خوبي بود. صحنه‌هاي خاصي نداشت. رضا کرمانشاهي يکي از بهترين داوران ما است و عملکرد بدون نقصي داشت. اين مسابقه حادثه و حاشيه خاصي هم نداشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره