نماد آخرین خبر

واکنش زیدان به حضور هازارد مقابل لیورپول

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ زين الدين زيدان، سرمربي رئال مادريد، ابراز اميدواري کرد که ادن هازارد به ديدار مقابل ليورپول در ليگ قهرمانان اروپا برسد.
 رئال مادريد امروز يک نمايش مطمئن از خود ارائه داد و موفق شد با دو گل مارکو آسنسيو و کريم بنزما از سد ايبار عبور کند تا همچنان در کورس قهرماني رقابت‌هاي لاليگا باقي بماند و از طرف ديگر با روحيه اي مناسب به استقبال يک هفته پر هياهو و تقابل با تيم هاي ليورپول و بارسلونا برود.


زين الدين زيدان، سرمربي رئال مادريد، بعد از پيروزي تيمش مقابل ايبار گفت: " به خاطر عملکرد همه بازيکنان بسيار خوشحال هستم. تيم هرگز با وجود تغييرات به مشکل نخورده است. ما خيلي خوب بازي کرديم و در نيمه اول عملکردي تماشايي ارائه داديم. ما به خوبي بازي را کنترل کرديم و موقعيت‌هاي گلزني زيادي ايجاد کرديم. البته در نيمه دوم تا زمان رسيدن به گل دوم کم شرايط براي مان متفاوت پيش رفت."
زيدان در ادامه گفت: "ما بايد به عملکرد خوب خود ادامه دهيم. بخش دشواري از فصل را پشت سر گذاشته ايم و اکنون اينجا هستيم. براي بازيکنان بسيار مهم بود که امروز نمايش خوبي ارائه دهند. من به آينده و گذشته فکر نمي‌کنم و از زمان حال لذت مي برم. من براي بازيکنان بسيار خوشحال هستم و امروز وقت لذت بردن است. بالاخره روزي کار من در اينجا به پايان مي رسد اما از وضعيت کنوني لذت مي برم."

درخشش مارکو آسنسيو: "من خوشحالم چرا که اين عملکرد به اعتماد به نفس و انرژي مي‌دهد. او حالا فکر مي‌کند که به تيم کمک مي‌کند و اين بسيار خوب است. آنچه تغيير کرده اين است که ما در بسياري موارد سختي کشيده ايم و اکنون از شرايط لذت بيشتري مي بريم."
ريکاوري مصدومان براي بازي با ليورپول: "اميدوارم والورده و هازارد بتوانند برگردند؛ خواهيم ديد که چه اتفاقي رخ خواهد داد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد