نماد آخرین خبر

بازی با استقلال تحت‌تاثیر باد بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازی با استقلال تحت‌تاثیر باد بود

ورزش 3/ بازيکن پيکان مي گويد که آنها در ديدار مقابل استقلال شايسته کسب پيروزي بوده اند ولي اين اتفاق رخ نداده است.
 آرمان قاسمي بازيکن پيکان در مورد کسب يک تساوي با ارزش مقابل استقلال، گفت: حقيقت اين است که با توجه به شکست مقابل استقلال در جام حذفي و اينکه ما مي توانستيم آن بازي را ببريم ولي به دليل يک سري اشتباهات سهوي اين اتفاق رخ نداد، روي اين بازي برنامه زيادي داشتيم براي اينکه بتوانيم 3 امتياز بازي را کسب کنيم و خودمان را تا رتبه پنجم جدول بالا بکشيم.
وي گفت: متأسفانه برنامه هايمان در نيمه اول به سرانجام نرسيد و خود من يک توپ را به تير دروازه زدم و امين درويشي هم موقعيت هايي داشت که به گل نرسيديم. بازي در نيمه دوم کاملا تحت تأثير باد شديد قرار گرفته بود و پاس هاي دو تيم روي زمين قطع مي شد و متأسفانه برنامه هايي که دو تيم قصد داشتند اتخاذ کنند، به سرانجام نرسيد ولي باز هم جاي شکرش باقي است که توانستيم در اين بازي کلين شيت کنيم و روند کسب نتايج خوبمان در نيم فصل دوم را ادامه دهيم.
بازيکن پيکان درباره اينکه آنها سال 1400 را خوب آغاز کرده اند و اينکه آنها در ادامه چه نتايجي کسب خواهند کرد، گفت: اگر قرار به خوب شروع کردن باشد که ما بايد بازي را مي برديم. اما چون برنامه داشتيم و با کسب 3 امتياز مي توانستيم به رتبه هاي بالا برسيم ولي اين اتفاق رخ نداد.
وي گفت: به هر حال به عنوان يک بازي خارج از خانه نيز کسب نتيجه مساوي مقابل استقلال، نتيجه خوبي است و اميدوارم اين رويه را در سال 1400 ادامه دهيم، نتايج خوبي کسب کنيم و خودمان را به رتبه هاي بالاي جدول برسانيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر