نماد آخرین خبر

بازی یک‌طرفه بود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بازی یک‌طرفه بود

تسنيم/ مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ديدار با صنعت نفت مي‌توانست با گل‌هاي بيشتري به سود ما به پايان برسد، تقريباً موقعيت خاصي به حريف نداديم و بازي کاملاً يک‌طرفه بود.
وحيد محمدزاده پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ديدار با صنعت نفت بازي حساسي براي ما بود و به 3 امتياز آن خيلي نياز داشتيم. 10 روز تمرين پرفشار و خوب را پشت سر گذاشته بوديم که نتيجه آن را در بازي امروز ديديم.
وي افزود: خيلي خوب بازي کرديم و اين مسابقه مي‌توانست با گل‌هاي بيشتري به سود ما به پايان برسد. تقريباً موقعيت خاصي به حريف نداديم و بازي يک‌طرفه بود. استحقاق اين برد را داشتيم و خدا را شکر مي‌کنم که 3 امتياز اين بازي را کسب کرديم.
مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به اينکه چرا تيمش اينقدر موقعيت از دست مي‌دهد، گفت: فکر مي‌کنم ذوب‌آهن در بيش از 50 سال حضور در فوتبال ايران تا به حال تنها يکي دو بار حضور در چنين رتبه‌اي در جدول را تجربه کرده باشد. فشار روي بازيکنان زياد است و امروز چند بازيکن جوان براي ما بازي کردند. در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتيم اما مهم 3 امتياز بازي بود که به آن رسيديم. استفاده از فرصت‌هاي گلزني نياز به تمرين زياد دارد و تمرينات زيادي براي گلزني انجام داده‌ايم و ان‌شاءالله در بازي‌هاي بعدي بتوانيم به خوبي از موقعيت‌هاي خود استفاده کنيم.
محمدزاده درباره سال 1400 اضافه کرد: سال 1400 را براي ذوب‌آهن خوب مي‌بينم. تحولات ماه‌هاي گذشته مانند آمدن آقاي فريدوني و آقاي حسيني باعث شده عملکرد بهتري از ذوب‌آهن شاهد باشيم. قطعاً ذوب‌آهن امسال در ليگ باقي مي‌ماند و جايگاه بهتري کسب مي‌کنيم و از فصل آينده براي قهرماني و کسب سهميه آسيا مي‌جنگيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره