نماد آخرین خبر

واکنش پیرلو به توقف یوونتوس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش پیرلو به توقف یوونتوس

ورزش 3/ آندره آ پيرلو بازي کردن در مقابل تيم هايي با سبک تورينو را دشوار توصيف کرد.
يوونتوس امروز به تساوي 2-2 مقابل تورينو رضايت داده و دو امتياز حساس ديگر را نيز در کورس فتح اسکودتو از دست داد. آندره آ پيرلو، سرمربي جوان و تحت فشار يوونتوس در پايان اين مسابقه مدعي شد اين خود بازيکنان يوونتوس هستند که شرايط را براي خودشان در جريان بازي دشوار مي سازند.
 
آندره آ پيرلو گفت: "ما بازي را خوب شروع کرده و از تورينو پيش افتاديم و اين سخت ترين کار در برابر تيم هايي است که دفاع مي کنند. طبق معمول زندگي را براي خودمان پيچيده و دشوار کرديم. ما به نيمه دوم متفاوت اميدوار بوديم، اما بلافاصله مرتکب اشتباه شده و مجبور شديم براي جبران تلاش کنيم. ما بايد ياد بگيريم که حتي يک ثانيه هم نبايد تمرکز خود را از دست بدهيم، زيرا در لحظه از دست دادن توپ مجازات مي شويم.
وقتي در مقابل تيم هايي بازي مي کنيد که خيلي عقب دفاع مي کنند، هجوم به سمت فضاها دشوار است، بنابراين شما بايد از جناحين وارد شده و سعي کنيد به بازي عرض بدهيد. ما اين تاکتيک را به خصوص در مواجهه با تيم هايي که 5 بازيکن دفاع مي کنند امتحان مي کنيم. بايد ارسال هاي دقيقي داشته و با تعداد نفرات بالا در محوطه حاضر شويد.
بعد از گل دوم، ما بازي را به حالت اول برگردانديم، يک بار به ديرک زديم و کريستيانو رونالدو نيز فرصت گلزني داشت. در مقابل تيم هايي که يک سوم پاياني خود را بسته اند، ما نمي توانيم توپ را سريع حرکت دهيم، زيرا فضايي وجود ندارد و اين موضوع کاملا طبيعي است.

اشتباهات چه بازيکن باشيد، چه سرمربي و چه داور رخ مي دهد. ما بايد کاملا متمرکز مانده و متوجه شرايط فعلي باشيم. وقتي پيروز نشويد نمي توانيد راضي باشيد. ما مي دانيم که بايد پيشرفت کنيم و تلاش ما کسب پيروزي است، زيرا اين هدف به همه کمک مي کند تا آرامش پيدا کنند."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره