نماد آخرین خبر

درخشش گلر جوان علیه استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخشش گلر جوان علیه استقلال

ورزش 3/ دروازه‌بان کم سن و سال پيکان روز موفقي را برابر استقلال پشت سر گذاشت.
يکي از نقاط قوت باشگاه پيکان تهران آکادمي توانمند و بازيکن ساز آن است. خودروسازان ليگ برتر امسال که با محدوديت بودجه مواجه شدند با بهره گيري از استعدادهاي آکادمي خود توانسته اند با ترکيبي بسيار جوان روزهاي خوشي را تجربه کنند. آکادمي اي که با حمايت هاي اکبر محمدي مديرعامل باشگاه پيکان حالا به يکي از پراستعدادترين ها در ايران تبديل شده است.
يکي از محصولات آکادمي پيکان عليرضا رضايي دروازه بان 22 ساله اين تيم است که از ابتداي نيم فصل دوم نامش بر سر زبان ها افتاده است. رضايي که زير نظر حسين اينانلو مربي گلرهاي پيکان استعدادهايش شکوفا شده، با جسارت مهدي تارتار به گلر اول خودروسازان تبديل شده و امروز مقابل استقلال هم روز فوق العاده اي را سپري کرد.


از همان ثانيه هاي ابتدايي شروع بازي مشخص بود که عليرضا رضايي با آرامش، تمرکز و انگيزه ويژه اي پا به اين مسابقه گذاشته، رفتار توأم با آرامش نويد يک روز خوب را براي پيکان ميداد. عليرضا در دقيقه ۲۹ با يک سيو روي مهار ضربه داريوش شجاعيان توانست يک پله ديگر روحيه خود و هم تيمي هايش را ارتقا دهد و استرس را به تيم استقلال وارد کند.

با شروع نيمه دوم در همان دقايق ابتدايي روي ضربه شيخ دياباته آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر توانست يک سوپر واکنش را نشان دهد تا شاگردان فرهاد بدانند ۴۳ دقيقه سخت براي رسيدن به گل را در مقابل اين دروازه‌بان دارند.
در ادامه عليرضا کار خود را با چند مهار ساده  ادامه داد تا در دقيقه ۷۴ آخرين و حساس ترين لحظه براي او رقم بخورد، زماني که عليرضا روي مهار ارسال ميليچ در جاگيري و بازي خواني دچار ترديد شد و در حال جابجايي بود که ميليچ توپش را به تير دو ارسال کرد اما باز اين عليرضا بود که با واکنش مناسب جاگيري و بازي خواني اشتباه خود را پوشش داد نکته قابل توجه اين بود که با وجود رضايت مهدي تارتار از کسب مساوي در اين بازي، اما عليرضا در دقايق پاياني اين ديدار با توجه به فشار حملات استقلال، براي شروع بازي با روحيه بالا کمترين اتلاف وقتي نداشت و بازي را سريعا به جريان مي انداخت.
گفتني است؛ عليرضا رضايي موفق به ثبت سومين کلين شيت خود در طول اين فصل شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره