نماد آخرین خبر

حربه هوشمندانه پدیده در بازی با پرسپولیس!

منبع
فارس
بروزرسانی
حربه هوشمندانه پدیده در بازی با پرسپولیس!

فارس/ بازيکن اسبق پرسپوليس گفت: طبيعي است تيم پديده به عنوان ميزبان از هر حربه اي براي به نتيجه رسيدن مقابل تيم بزرگ پرسپوليس استفاده کند.
ابراهيم اسدي درباره تساوي يک بر يک تيم فوتبال پرسپوليس مقابل پديده مشهد در هفته نوزدهم ليگ برتر اظهار داشت: طبيعي بود با توجه به تعطيلات، تيم پرسپوليس از شرايط مسابقه فاصله گرفته باشد. در سوي مقابل پديده بازي را از عقب بسته بود اما پرسپوليس براي نتيجه گيري نياز به بالا بازي کردن داشت.
وي افزود: پرسپوليس در نيمه اول موقعيت‌هاي زيادي به دست آورد اما قانون فوتبال اين است اگر گل نزني، گل مي‌خوري. پرسپوليس در اين نيمه فرصت‌هاي زيادي را از دست داد و در نهايت دقيقه 1+45 گل خورد. در نيمه دوم هم توانست نتيجه را مساوي کند. هرچند نتيجه تساوي در خانه حريف قابل تحمل است اما اميدوارم پرسپوليس در بازي بعدي بتواند اين نتيجه را جبران کند و در خانه خودش موفق باشد. 
هافبک اسبق پرسپوليس درباره انتقادهاي يحيي گل‌محمدي از بلندي زمين چمن ورزشگاه امام رضا(ع) توضيح داد: به هر حال طبيعي است تيم پديده به عنوان ميزبان از هر حربه اي براي به نتيجه رسيدن مقابل تيم بزرگ پرسپوليس استفاده کند. اين چمن بلند هم کار را براي پرسپوليس سخت کرد و بازيکنانش نتوانستند آنگونه که بايد در اين زمين بازي کنند. اين موضوع و مشکلي که براي پرسپوليس به وجود آمد، هوش تيم ميزبان را مي‌رساند.
اسدي درباره ادامه فرصت سوزي بازيکنان پرسپوليس مقابل پديده به ويژه مهدي عبدي عنوان کرد: کادرفني بايد در بخش چارچوب شناسي بيشتر با بازيکنان کار کنند. عيسي آل کثير پس از مدت ها به بازي برگشت و نمي‌توان به وي ايراد گرفت اما بايد با ساير نفرات بيشتر کار شود و با مهاجمان در بخش چارچوب شناسي بيشتر کار کنند. مربيان بايد با تمرينات بيشتر بازيکنان را به زدن ضربات داخل چارچوب عادت بدهند. 
وي درباره اينکه آيا اين فرصت سوزي‌ها در کورس قهرماني به ضرر پرسپوليس تمام نمي‌شود، گفت: فکر مي‌کنم اگر پرسپوليس مي خواهد فاصله‌اش با سپاهان زياد نشود بايد همچنان انگيزه و تفکر قهرماني داشته باشد تا صدر را حفظ کند. اين امر هم به سيستم و سياست باشگاه و کادرفني بازمي‌گردد. 

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: باشگاه و کادرفني بايد کاري کنند تا بازيکنان از لحاظ ذهني، روحي و رواني آماده شوند و از اين طريق خود را در کورس قهرماني نگه دارند. افزايش اختلاف امتياز با صدر جدول کار را سخت مي‌کند. شايد چهار سال قهرماني متوالي و دو بار رسيدن به فينال آسيا تفکر موفقيت را براي بازيکنان عادي کرده باشد اما باشگاه بايد با سياست‌ها و تدابير خود همچنان شخصيت قهرماني را در وجود آنها حفظ کند زيرا اين تيم همچنان لياقت قهرماني دارد. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره