نماد آخرین خبر

واکنش پیروز قربانی به توقف استقلال

منبع
فارس
بروزرسانی
واکنش پیروز قربانی به توقف استقلال

فارس/ کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت:پيکان جزو تيم‌هايي است که خوب دفاع مي‌کند و بايد مقابل اين نوع بازي تنوع تاکتيکي داشت اما در بازي شب گذشته استقلال فاقد اين موضوع بود.
پيروز قرباني در خصوص عملکرد استقلال مقابل پيکان و توقف آبي‌پوشان در ورزشگاه آزادي اظهار داشت: بازي کردن مقابل تيم‌هايي که سازماندهي دفاعي خوبي دارند خيلي سخت است. پيکان جزو اين تيم‌ها است که بسيار خوب دفاع مي‌کند ولي در اينگونه مسابقات تنوع تاکتيکي خيلي مهم است که به نظر من استقلال فاقد اين قضيه بود.
وي افزود: نمي‌دانم دليل عدم اجراي تنوع تاکتيکي در استقلال چه بود.  اينکه بازيکنان آماده نبودند يا کرونا داشتند را نمي‌دانم چون از نزديک در تمرينات حضور ندارم تا همه چيز را ببينم اما پيکان ساختار دفاعي خوبي داشت. 
بازيکن اسبق استقلال در خصوص اينکه شيخ دياباته در اين فصل برخلاف فصل گذشته از شرايط آمادگي به دور است، گفت: من دورادور استقلال را مي‌بينم و در شرايط تمريني نيستم. نمي‌دانم چرا آمادگي صددرصد ندارد ولي اميدوارم اين مشکل حل شود. 
قرباني در خصوص حضور استقلال در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و رقابت با تيم‌هاي الدحيل، الاهلي عربستان و الشرطه عراق عنوان کرد: شرايط استقلال در آنجا به شکلي است که بايد در اکثر بازي‌ها واکنشي به ميدان برود. من الشرطه را نمي‌شناسم ولي سبک بازي حريفان استقلال به شکلي است که بايد نسبت به بازي‌ آنها واکنش نشان داد. 
وي تصريح کرد: استقلال ابزار اين کار را دارد و همه جور بازيکن براي انواع سبک‌ها را در اختيار دارد. در بازي با پيکان تنوع تاکتيکي در استقلال کم بود و 2-3 موقعيت هم ايجاد شد که روي خلاقيت بازيکنان شکل گرفت اما به نظرم استقلال مي‌تواند از  خلاقيت بازيکنان در آسيا بهتر استفاده و به مرحله بعد صعود کند.

بازيکن اسبق استقلال با اشاره به اينکه هيچ صفحه اي در فضاي مجازي ندارد، عنوان کرد: متاسفانه يک نفر به اسم من در اينستاگرام فعال شده و پست و استوري مي گذارد. با وجودي که علاقه اي به چنين کارهايي ندارم اما به پليس فتا بابت اين موضوع شکايت خواهم کرد. از طريق شما هم اعلام مي کنم من هيچ صفحه اي در فضاي مجازي و اينستاگرام ندارم و هر فردي چنين صفحه اي به اسم پيروز قرباني ديد بداند آن صفحه جعلي است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره