نماد آخرین خبر

روایت وحید شمسایی از ابتلا به کرونا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روایت وحید شمسایی از ابتلا به کرونا

ايسنا/ سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند مي‌گويد شرايط سختي را در روزهاي ابتلا به بيماري کرونا پشت سر گذاشته است.
وحيد شمسايي سرمربي تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان در مورد ابتلايش به بيماري کرونا گفت: در اين يک سال و چند ماهي که از اين بيماري مي گذرد، کرونا نگرفته بودم. هميشه هم مردم را به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي دعوت مي‌کردم اما يک روز قبل از اينکه کرونا بگيرم در يک برنامه تلويزيوني شرکت کردم و موضوع به کرونا کشيده شده و گفتم خدا را شکر اين بيماري را نگرفتم که انگار خودم را چشم زدم و هم خودم و هم خانواده‌ام به اين بيماري مبتلا شديم.
 وي افزود: تا کسي اين بيماري را نگيرد نمي‌تواند حس کند که چقدر سخت است. با وجود اينکه ۱۱ روز از ابتلاي من گذشته هنوز شرايط خوبي ندارم. من چند روز بسيار سخت و عجيب را پشت سر گذاشتم. سال‌ها مصدوميت يا بيماري‌هاي مختلفي را تجربه کرده بودم اما سر دردها و بدن دردهايي که تاکنون تجربه نکرده بودم را حس کردم و خدا کمک کرد که از اين بيماري جان سالم به در بردم. فکرش را نمي‌کردم که اينقدر سخت باشد.
شمسايي در مورد اينکه آيا ريه هايش هم درگير شده بود گفت: روز دوم تست دادم و خوشبختانه ريه هايم چندان درگير نشده بود. اين بيماري انگار با شما شطرنج بازي مي‌کند. تازه شب که مي‌خواهي بخوابي دردها شروع مي‌شود و چون آنژيو قلب کرده بودم يا زانويم را عمل کرده بودم کمي هم سينوس‌هايم مشکل دارد و دردها به سراغ اين قسمتها مي‌رفتند.
 وي در مورد اينکه آيا پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت مي‌کرد، گفت: من خيلي دقت مي‌کردم و حتي در اصفهان هر چند روز يکبار تست مي‌داديم و هم در سالن و رختکن کنترل همه چيز را داشتيم. واقعاً نمي‌دانم که چه طور شد به کرونا مبتلا شدم و اميدوارم که همه مردم پروتکل هاي بهداشتي را رعايت کنند تا به اين بيماري سخت دچار نشوند.
سرمربي گيتي پسند در مورد اينکه چه زماني مي‌تواند تيمش را همراهي کند، گفت: پيش از بازي هفته چهارم مقابل سن ايچ ساوه تست مجدد خواهم داد و فکر مي‌کنم جوابش منفي شود و ان‌شاءالله قادر به همراهي تيم گيتي‌پسند خواهم بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره