نماد آخرین خبر

پیغام صریح وریا به مجیدی

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
پیغام صریح وریا به مجیدی

خبر ورزشي/ وريا غفوري در ۳۴ سالگي آن طراوت سابق را براي حضور در کنار خط را ندارد، پستي که نياز به رفت و برگشت‌هاي سريع در خط حمله و دفاع دارد.
وريا غفوري در چند هفته اخير ليگ برتر هرگز نتوانسته نمايش قابل قبولي در استقلال داشته باشد. مدافع راست استقلال که اين روزها تيم ملي را هم از دست رفته مي‌بيند در بازي برابر پيکان هم نتوانست در نقش يک دفاع راست تاثيرگذار باشد. موضوعي که باعث شد تا مجيدي احمد موسوي را در دقايق پاياني جايگزين او کند.
وريا غفوري در ۳۴ سالگي آن طراوت سابق را براي حضور در کنار خط را ندارد. پستي که نياز به رفت و برگشت‌هاي سريع در خط حمله و دفاع دارد. بنابراين کاپيتان آبي‌ها با نمايش اين روزهاي خود پيغام صريح براي فرهاد مجيدي دارد. اينکه او بهتر است از اين به بعد در پست وينگر راست به ميدان برود.
جايي که پيش از اين هم در آن منطقه به ميدان رفته بود. بايد ديد مجيدي در نهايت يکي از هافبک‌هاي تيمش را قرباني حضور فيکس وريا در ترکيب تيم خود خواهد کرد يا اينکه وريا همچنان در سمت راست خط دفاعي به ميدان مي‌رود. جايي که حتي در فضاي مجازي هم انتقاداتي فني از سوي هواداران استقلال متوجه کاپيتان محبوب آبي‌ها شده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره