نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سبقت سپاهان از پرسپولیس با پراید؟

منبع
فارس
بروزرسانی
سبقت سپاهان از پرسپولیس با پراید؟

فارس/ در دو مسابقه آخر هفته نوزدهم ليگ برتر تيم سپاهان در تهران به مصاف سايپا مي‌رود و گل‌گهرسيرجان هم با تيم قعرنشين ماشين سازي بازي خواهد کرد.
دو مسابقه پاياني هفته نوزدهم روز دوشنبه برگزار مي‌شود.
نگاهي به اين دو مسابقه مي‌اندازيم؛
سايپا- سپاهان؛ سبقت شاگردان نويدکيا از پرسپوليس با پرايد؟
اين مسابقه براي صدرنشينان وقعرنشينان جدول اهميت زيادي دارد. سپاهان براي اينکه جاي پرسپوليس را در صدر جدول بگيرد به يک مساوي نياز دارد تا به لطف گل زده بيشتر جانشين پرسپوليس شود اما اگر زردپوشان اصفهاني مي‌خواهند صدرنشيني مقتدرانه داشته باشند بايد هر سه امتياز مسابقه را بگيرند. تا با 40 امتياز شدن از پرسپوليس قهرمان چهار دوره ليگ برتر در کورس قهرماني سبقت 2 امتيازي بگيرد. در آنسوي ميدان اما سايپا حضور دارد که با 18 امتياز روي پله سيزدهم است و در منطقه خطر قرار دارد. بنابراين نارنجي‌پوشان تهراني انگيزه زيادي در اين مسابقه دارند تا حداقل بازنده نشوند. 
سايپا با 10 گل زده ضعيف‌ترين خط حمله ليگ را در اختيار دارد ولي سپاهان با 34 گل زده خطرناک‌ترين و زهردارترين خط حمله ليگ را صاحب است. بازي رفت دو تيم با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد اما اين بازي شايد مساوي نشود.

گل‌گهرسيرجان - ماشين سازي تبريز؛ بازي تمريني شاگردان قلعه‌نويي؟
گل گهرسيرجان با يک مسابقه کمتر نسبت به تيم‌هاي ديگر با 23 امتياز در رده يازدهم جدول ايستاده است با اين حال شايد اين مسابقه بهترين فرصت براي تيم قلعه‌نويي است تا به يک برد راحت برسد. ماشين سازي نه تنها آخرين تيم جدول ليگ برتر است بلکه شرايط مديريتي و فني بي ثباتي هم دارد. اوضاع تيم بسيار آشفته است و با 27 گل خورده ضعيف‌ترين خط دفاع را دارد. شايد اين بازي بهترين فرصت براي تيم گل‌گهر باشد که بر تعداد گل‌هايش اضافه کند. ماشين سازي اگر با همين شرايط آشفته کارش را ادامه بدهد اولين تيم سقوط کننده به ليگ يک خواهدبود مگر اينکه شرايط تيم تغيير کرده باشد.
بازي رفت دو تيم هم يک بر صفر به سود گل‌گهر به پايان رسيد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد