نماد آخرین خبر

آل‌کثیر؛ ستاره‌ای که نیامده جنجالی شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آل‌کثیر؛ ستاره‌ای که نیامده جنجالی شد!

ورزش 3/ عيسي آل کثير در اولين بازي خود پس از پايان محروميت، اثر چنداني روي مسابقه نداشت اما بعد از بازي به مرد اول حواشي تبديل شد.
آل کثير که در سال هاي اخير به عنوان يک مهاجم چارچوب و بي حاشيه در تيم هاي پيکان، صنعت نفت و... حضور داشته، در تابستان گذشته به پرسپوليس پيوست و پس از درخشش در ليگ قهرمانان آسيا، ناگهان از ستاره اي گلزن به مردي پرحاشيه تبديل شد و حالا در اولين روز پس از محروميت، به نظر مي‌رسد تبعات اين اتفاق همچنان براي او ادامه دارد.
چند روز پيش، انتشار ويديويي که ضبط آن به صورت مخفيانه انجام شده بود و تلاش مي‌کرد تا حضور آل کثير در زمين تمرين پرسپوليس را نشان دهد، نام مهاجم پرسپوليس را دوباره به ستون حواشي رسانه ها وارد کرد اما سکوت اين بازيکن، مانع از جنجالي تر شدن اين اتفاق شد.


او ساعتي پيش از مسابقه هم دوباره مورد توجه قرار گرفت. اين بار نقل قولي از اين بازيکن که وعده خوشحالي متفاوت را مي‌داد، در کانال هاي هواداري دست به دست چرخيد و در نهايت هم صحت و سقم آن مشخص نشد.

اما حاشيه اصلي به متن بازي و پس از آن مربوط است مهاجم ۳۲ ساله پرسپوليس پس از شش ماه و چهار روز در زمين مسابقه ديده شد و از دقيقه ۸۴ براي پرسپوليسي‌ها به ميدان رفت. حضور قريب به ده دقيقه اي اين بازيکن براي تيم يحيي گل‌محمدي ثمري نداشت و طبق انتظار، او با ستاره مدنظر قرمزها فاصله داشت.
آل کثير آخرين باري که در ورزشگاه امام رضا به ميدان رفت، توانست دروازه شهر خودرو را که هدايتش برعهده يحيي گل‌محمدي بود باز کند ولي اين بار نتوانست اين کار را انجام دهد و يحيي را به سه امتياز برساند.
چند دقيقه پس از پايان بازي، خبري از ورزشگاه امام رضا مخابره شد که از شکايت باشگاه مشهدي از پرسپوليس به خاطر استفاده از عيسي آل کثير حکايت داشت. آن ها گفتند که بازي بايد ۳-۰ شود چرا که پرسپوليس جريمه ۱۰ هزار دلاري را پرداخت نکرده. اما پرسپوليس خيلي زود مدرک رو کرد که اين جريمه از طريق پاداش هاي پرسپوليس در آسيا پرداخت خواهند شد.
اگرچه خود عيسي در تمام اين ماجراها کمترين تقصير را داشته اما همچنان اشتباه بزرگ او در خوشحالي پس از گل مقابل پاختاکور سبب شده تا اين بازيکن کم حاشيه، شش ماه پس از آن هم همچنان تبعات محروميت جنجالي را متوجه خود ببيند؛ ستاره اي که تلاش مي‌کند با سکوت در قبال اين اتفاقات، راه موفقيت را دوباره بيايد. راهي که در ليگ قهرمانان ۲۰۲۰ پيدا کرد اما نيامده حواشي دامن او را گرفتند و حالا دوباره بازي هاي آسيايي فرصتي براي بازگشت اين ستاره به دوران اوج خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره