نماد آخرین خبر

درگیری وحشتناک هواداران اتلتیک‌بیلبائو با پلیس

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
درگیری وحشتناک هواداران اتلتیک‌بیلبائو با پلیس

آخرين خبر/ هزاران نفر از هواداران اتلتيک بيلبائو در خيابان‌هاي اين شهر، با پليس درگير شدند. 
به گزارش فوتبالي، از ساعت 00:00 بامداد روز يک شنبه در چهارچوب رقابت‌هاي فينال کوپا دل ري، دو تيم اتلتيک بيلبائو و رئال سوسيداد به مصاف هم رفتند. اين دو تيم در حالي به مصاف هم رفتند که قرار بود اين ديدار سال گذشته برگزار شود، اما به خاطر مسائل کرونا، اين ديدار امشب برگزار شد.



پيش از آغاز اين بازي، هزاران نفر از هواداران اتلتيک بيلبائو به بهانه اين ديدار در خيابان‌ها جمع شدند و با پرتاب چندين بطري و انواع مواد منفجره به سمت ماموران پليس، باعث ايجاد آشوب در خيابان‌هاي ايالت باسک شدند. آن‌ها حتي يک کانتينر بزرگ را نيز به آتش کشيدند. سپس پليس محلي مجبور به مداخله شد. اين درگيري در اطراف ورزشگاه سن مامس (ورزشگاه خانگي بيلبائو) در حال افتادن بود. با توجه به پرتاب انواع مواد منفجره به سمت پليس، اين عمل هواداران بيلبائو، به هيچ عنوان مورد قبول مسئولان کشور اسپانيا قرار نخواهد گرفت. 
هواداران بيلبائو در روز پنج شنبه نيز، هنگامي که بازيکنان اين تيم در حال رفتن به سمت هواپيما بودند، چندين مورد تخلف نيز مرتکب شدند. چنين صحنه‌هايي نيز براي رئال سوسيداد نيز رخ داد و هواداران با تجمع در کنار اتوبوس اين تيم، باعث ايجاد مزاحمت و تاخير در حرکت تيم شدند. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره