نماد آخرین خبر

قاسمپور: آلماتی اولین مسابقه رسمی من در ۹۲ کیلوگرم است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
قاسمپور: آلماتی اولین مسابقه رسمی من در ۹۲ کیلوگرم است

تسنيم/ ملي‌پوش وزن ۹۲ کيلوگرم مسابقات کشتي قهرماني آسيا تاکيد کرد که به خاطر شيوع کرونا و مصدوميت سال خوبي را پشت سر نگذاشته است.
کامران قاسمپور، با اشاره به سالي که گذشت، اظهار داشت: در کشتي سال زياد خوبي براي من نبود. هم اينکه دچار آسيب‌ديدگي شدم و موضوع ديگر اينکه به خاطر کرونا تمرينات‌مان به شکل خوبي برگزار نشد و خيلي از شرايط مطلوب دور شديم. امسال تلاش مي‌کنم سال خوبي برايم باشد.
وي ادامه داد: مسابقه قبلي را که از دست دادم، ولي سعي مي‌کنم در مسابقات پيش‌رو که به اميد خدا عضو تيم ملي هستم، بهترين نتيجه را بگيرم.
اين کشتي‌گير مازندراني با تاکيد بر اينکه رقابت‌هاي قهرماني آسيا اولين ميدان بين‌المللي او در وزن 92 کيلوگرم است، گفت: براي من فرقي نمي‌کند 92 کيلوگرم باشد يا 86 کيلوگرم، مي‌روم که کشتي بگيرم. همچنين اينکه در سال المپيک، استقبال از وزن غيرالمپيکي به چه شکل است، نمي‌دانم. من مي‌روم که بهترين نتيجه را بگيرم. قبلا فقط در مسابقات ليگ و انتخابي تيم ملي در 92 کيلوگرم کشتي گرفته‌ام.
قاسمپور در پاسخ به اين سوال که آيا قصد دارد در همين وزن 92 کيلوگرم کارش را تا جهاني 2021 نروژ ادامه بدهد؟، تصريح کرد: فعلا اين مسابقه آلماتي را بايد پشت سر بگذارم و بعد بايد ببينم شرايط به چه شکل خواهد بود و بعد از المپيک چه تصميمي بايد بگيرم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد