نماد آخرین خبر

تیم ملی هنوز به هماهنگی نرسیده است

منبع
مهر
بروزرسانی
تیم ملی هنوز به هماهنگی نرسیده است

مهر/ دروازه‌بان سابق تيم ملي فوتبال ايران، گفت: با اينکه سوريه را شکست داديم، اما هنوز تيم ملي به هماهنگي کامل نرسيده و نياز به اردوهاي بيشتري دارد.
منصور رشيدي در مورد پيروزي سه بر صفر تيم ملي فوتبال ايران برابر تيم ملي سوريه در يک ديدار تدارکاتي اظهار داشت: تيم ملي شروع خوبي در سال جديد داشت و توانست سه بار دروازه سوريه را باز و به يک برد خوب دست پيدا کند.
وي ادامه داد: اين برد نبايد باعث شود تا فکر کنيم همه چيز براي تيم ملي عالي است. ملي‌پوشان هنوز به هماهنگي کامل نرسيده‌اند ضمن اينکه برخي بازيکنان هم به دليل مسائل مختلف نتوانستند به تيم ملي اضافه شوند. بنابراين اين تيم بايد با تمام بازيکنانش اردو برگزار کند، به هماهنگي خوبي برسد و آماده مسابقات شود.
رشيدي افزود: اميدوارم مسئولان فدراسيون فوتبال ايران بتوانند يک يا دو بازي تدارکاتي ديگر را در دستور کار تيم ملي قرار دهند تا ملي‌پوشان محک بيشتري بخورند و آمادگي بيشتري براي دو ديدار حساس مقابل بحرين و عراق داشته باشند.
دروازه‌بان پيشين تيم ملي فوتبال ايران بيان کرد: درست است که سوريه با تمامي نفراتش به مصاف ايران نيامده بود اما همين بازي هم در اين شرايط براي ايران، خوب و مردم را نسبت به آينده تيم ملي اميدوار کرده بود.
وي اظهار داشت: اسکوچيچ بايد نقاط ضعف تيم ملي را در اردوي تدارکاتي برطرف کند. با اينکه سوريه حريف خطرناکي براي ما نبود، اما در چند مورد خط دفاع دچار اشتباه شد بنابراين نياز است که کادر فني تيم ملي هر چه سريع‌تر نقاط ضعف را پوشش داده تا در مقابل بحرين و عراق که با تمامي نفرات به مصاف ما خواهند آمد، دچار مشکل نشويم.

رشيدي در پاسخ به اين پرسش که آيا تيم ملي مي‌تواند به جام‌جهاني صعود کند؟ گفت: کار سختي در پيش داريم. درست است که همه دوست داريم تيم ملي کشورمان را يکبار ديگر در جام‌جهاني ببينيم اما اگر قرار است چنين اتفاقي بيفتد، همه بايد دست به دست هم دهند و از تيم ملي حمايت کنند تا ملي‌پوشان کشورمان يکبار ديگر به جام‌جهاني صعود کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد