نماد آخرین خبر

اولویت منچسترسیتی جذب هالند است نه مسی!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
اولویت منچسترسیتی جذب هالند است نه مسی!

تسنيم/ باشگاه منچسترسيتي جذب مهاجم نروژي تيم فوتبال بوروسيا دورتموند را جزو اولويت‌هاي خود قرار داده است.
در حالي که در ماه‌هاي اخير شايعه شده بود که ليونل مسي که آينده حرفه‌اي‌اش در بارسلونا در هاله‌اي از ابهام است، مورد توجه باشگاه منچسترسيتي قرار دارد و پپ گوارديولا به دنبال اين است تا همکاري مجددي با اين فوق‌ستاره آرژانتيني داشته باشد، حالا خبر مي‌رسد که اولويت اين باشگاه انگليسي براي تقويت خط حمله من‌سيتي تغيير کرده است.
بر اساس گزارش نشريه انگليسي «ميرر»، سران باشگاه منچسترسيتي ليونل مسي 34 ساله را از ليست بازيکنان مدنظر خود براي تقويت تيم تحت‌هدايت گوارديولا کنار گذاشته‌اند و حالا جذب ارلينگ هالند 20 ساله در اولويت‌هاي خود قرار داده‌اند. گفته مي‌شود مينو رايولا، مدير برنامه‌هاي اين مهاجم نروژي به همراه پدر اين بازيکن روز جمعه براي مذاکره با سران باشگاه‌هاي منچسترسيتي، منچستريونايتد و چلسي وارد شهر لندن شده است.
اخيراً شبکه تلويزيوني «ESPN» به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود، باشگاه بوروسيا دورتموند روي هالند 20 ساله قيمتي 180 ميليون يورويي گذاشته و تنها در صورتي حاضر است در تابستان آينده اين بازيکن را به فروش برساند که باشگاهي حاضر شود مبلغ مدنظرشان را بپردازد.
اين مهاجم نروژي که ارزش کنوني‌اش در بازار نقل‌وانتقالات 110 ميليون يوروست و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در 50 بازي براي اين تيم به ميدان رفته و آمار 49 گل زده را هم به ثبت رسانده است.
ليونل مسي هم تاکنون 33 جام مختلف را با آبي‌‌واناري‌ها کسب کرده که از آن جمله مي‌توان به 10 قهرماني در لاليگا و چهار قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا اشاره کرد اما او و هم‌تيمي‌هايش در فصل گذشته براي اولين بار در 12 سال اخير، فصل را بدون کسب جام به پايان بردند.

اين مهاجم آرژانتيني که تاکنون در 768 بازي براي بارسلونا به ميدان رفته و 663 گل به ثمر رسانده است و قراردادش در پايان فصل به پايان مي‌رسد، گفته مي‌شود مورد توجه دو باشگاه پاري‌سن‌ژرمن و منچسترسيتي قرار دارد و لوشامپيونه فرانسه يا ليگ برتر انگليس مي‌تواند مقصد بعدي او باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره