نماد آخرین خبر

یاد شادی گل‌های توتی در اصفهان زنده شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/مدافع راست استقلال پس از سوپرگل ديدني خود به نفت آبادان روز گذشته چند شادي پس از گل متفاوت را در مقابل لنز دوربين عکاسان انجام داد.
فرشاد محمدي‌مهر مدافع راست تيم فوتبال ذوب‌آهن که در حال گذراندن يکي از بهترين فصل‌هاي دوران فوتبالي خود است، روز گذشته به مانند مصاف با ماشين‌سازي از روي ضربه ايستگاهي با شليکي تماشايي و البته مهار نشدني توانست گل برتري تيمش را به ثمر برساند و سه امتياز ارزشمند خانگي در راه فرار از منطقه خطر را به مجتبي حسيني و هواداران ذوب‌آهن هديه کند.
محمدي‌مهر که در اين فصل به جز دو سوپرگل، 4 بار هم براي همبازيان خود گلسازي کرده، پس از ضربه ديدني خود به دروازه نفت آبادان که بسياري از رسانه‌ها در تمجيد از ضربات مهارنشدني او، مدافع ذوبي‌ها را با روبرتو کارلوس مدافع افسانه‌اي تيم ملي برزيل و باشگاه رئال مادريد مقايسه کرده‌اند، در مقابل لنز دوربين عکاسان چند شادي پس از گل سريالي را انجام داد.
شايد مهم‌ترين و البته خاطره‌انگيزترين شادي پس از گل فرشاد محمدي‌مهر، شادي او به سبک فرانچسکو توتي کاپيتان سابق تيم ملي ايتاليا و اسطوره باشگاه رم بود که محمدي‌مهر به سبک او پس از گلزني دوان دوان به سوي عکاسان آمد و به سبک توتي شادماني خود از گل سه امتيازي‌اش را به نمايش گذاشت و سپس همبازيان او براي شرکت در جشن شادي پس از گل حضور يافتند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره