نماد آخرین خبر

شفر و روزبه چشمی از سقوط فاصله گرفتند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
شفر و روزبه چشمی از سقوط فاصله گرفتند

تسنيم/ هفدهمين شکست تيم فوتبال الخريطيات در ليگ ستارگان قطر ياران پژمان منتظري را در يکقدمي سقوط قطعي به ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي اين کشور قرار داد.
تيم فوتبال الخريطيات در هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ ستارگان قطر با نتيجه 2 بر يک مقابل الاهلي شکست خورد. اين نتيجه که با حضور اميد ابراهيمي در ترکيب الاهلي و پژمان منتظري در تيم الخريطيات رقم خورد حالا ياران منتظري را در يکقدمي سقوط قرار داده و ديگر چيزي شبيه به معجزه مي‌تواند اين تيم را از سقوط نجات بدهد.
الخريطيات در 20 بازي خود 17 شکست و تنها سه پيروزي به دست آورده و بدون کسب تساوي با 9 امتياز در قعر جدول، گزينه اصلي سقوط است. الخور با هدايت وينفرد شفر سرمربي سابق استقلال هم شب گذشته برابر الوکره به تساوي دست يافت و 15 امتيازي شد. حالا الخريطيات 9 امتيازي تنها مي‌تواند به پيروزي در هر دو بازي باقيمانده خودش اميدوار باشد تا اگر الخور در هر دو مسابقه پيش روي شکست خورد جاي اين تيم را در رتبه يازدهم بگيرد و به دسته پايين‌تر سقوط نکند هرچند طبق قوانين ليگ قطر تيم يازدهم هم در بازي پلي‌آف به مصاف تيم دوم دسته پايين‌تر مي‌رود که در صورت پيروزي در ليگ ستارگان باقي مي‌ماند و در صورت شکست به دسته دوم سقوط خواهد کرد.
شب گذشته همچنين ام‌صلال با حضور روزبه چشمي الريان را شکست داد و با 18 امتياز در جايگاه دهم جدول باقي ماند، هرچند در دو هفته آتي همچنان خطر سقوط به رتبه يازدهم و حضور در بازي پلي‌آف اين تيم را تهديد مي‌کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد