نماد آخرین خبر

اتفاقی که اولین بار برای مدافع استقلال افتاد

منبع
مهر
بروزرسانی
اتفاقی که اولین بار برای مدافع استقلال افتاد

مهر/ مدافع - هافبک تيم استقلال بعد از گذشت ۱۹ هفته از ديدار‌هاي آبي پوشان براي اولين بار در ترکيب ثابت اين تيم قرار گرفت.
مدافع - هافبک تيم استقلال بعد از گذشت ۱۹ هفته از ديدارهاي آبي پوشان براي اولين بار در ترکيب ثابت اين تيم قرار گرفت.
تيم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهاي ليگ برتر تيم استقلال روز شنبه ۱۴ فروردين در ورزشگاه آزادي به مصاف پيکان رفت که اين ديدار با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.
متين کريم زاده مدافع ۲۲ ساله و بوشهري آبي پوشان که اولين فصل حضورش در اين تيم را تجربه مي‌کند، در اين ديدار در ترکيب ثابت قرار گرفت که اين اتفاق براي نخستين براي او افتاد و اين اولين باري بود که کريم زاده حضور در ترکيب اصلي آبي پوشان را تجربه مي‌کرد.
کريم زاده تا پيش از اين بازي ۹ بار براي آبي پوشان به ميدان رفته بود که در هر ۹ بازي به عنوان بازيکن جانشين از روي نيمکت وارد بازي شد. بيشترين ميزان حضور او در يک بازي به ديدار مقابل شهرخودرو در نيم فصل اول باز مي‌گشت که از دقيقه ۶۰ به زمين رفت و ۳۰ دقيقه در ميدان حضور داشت. وي مقابل ذوب آهن ۲۱ و مقابل ماشين سازي نيز ۱۴ دقيقه بازي کرد و در ساير ديدارها کمتر از ۱۰ دقيقه مورد استفاده قرار گرفته است.
کريم زاده مقابل پيکان در ترکيب اصلي قرار گرفت اما از ابتداي نيمه دوم جاي خود را به مهدي قايدي تا با احتساب ۴۵ دقيقه حضور در بازي ديروز، جمع دقايق حضورش براي استقلال در ميدان در مجموع اين ۱۰ بازي، ۱۳۰ دقيقه باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره