نماد آخرین خبر

شماره یک: میناوند، انصاریان و داغی که تا ابد تازه می‌ماند

منبع
ميزان
بروزرسانی
شماره یک: میناوند، انصاریان و داغی که تا ابد تازه می‌ماند

ميزان/ در اواخر سال ۹۹ دو پيشکسوت فوتبال ايران بر اثر کرونا درگذشتند.
بدون شک تلخ‌ترين اتفاق سال ۹۹ در فوتبال ايران درگذشت مهرداد ميناوند و علي انصاريان به فاصله ۱۰ روز بر اثر کرونا بود. رفتن اين دو پيشکسوت محبوب فوتبال ايران آنقدر براي اهالي فوتبال سنگين بود که با وجود گذشت دو ماه از درگذشت آنها هنوز کسي اين اتفاق را هضم نکرده است.
ابتدا مهرداد ميناوند و پس از ۱۰ روز علي انصاريان به خاطر ابتلا به بيماري کرونا جان به جان آفرين تسليم کردند تا شوکي بزرگ فوتبال ايران را فرا بگيرد. هم ميناوند و هم انصاريان آنقدر بين مردم و در فضاي مجازي فعاليت داشتند و محبوبيت داشتند که رفتنشان براي همه غير قابل باور است.
ميناوند دو ماه پس از اينکه زندگي مشترکش را شروع کرد از دنيا رفت و علي انصاريان در شرايطي دار فاني را وداع گفت که براي اولين بار يکي، دو فيلمش وارد جشنواره فجر شد، اما قسمت اين بود که او هيچ وقت حضور در جشنواره را لمس نکند و طرفداران و البته خانواده اش را براي هميشه تنها بگذارد.
رفتن ميناوند و انصاريان آنقدر سنگين و تلخ بود که ديگر اتفاقات بد فوتبال ايران در سال ۹۹ عملاً به چشم نمي‌آيد. اين دو آنقدر  بين مردم محبوب بودند که رفتنشان ضربه سنگيني بر پيکر فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس زد. هم نسل‌هاي اين دو بازيکن باور نمي‌کنند که ديگر رفقاي خود را کنار خودشان ندارند.
خيلي سخت است که دو نفر را به عنوان چهره خبرساز فوتبال ايران انتخاب کنيد آن هم در شرايطي که ديگر بين ما نيستند، اما تقدير و مشيت الهي اين بود که ميناوند و انصاريان خانواده و طرفداران خود را تنها بگذارند و به عنوان قربانيان مطرح کرونا در فوتبال ايران شناخته شوند.

مسلماً ياد و خاطره ميناوند و انصاريان هميشه در فوتبالي‌ها و غير فوتبالي‌ها و مردم ايران خواهد ماند و داغ اين دو فوتباليست سابق تا ابد براي همه تازه خواهد ماند.
اميدواريم در سال ۱۴۰۰ شاهد ريشه کن شدن بيماري کرونا در ايران و در جهان باشيم تا ديگر هيچ کسي به خاطر اين بيماري منحوس جان خود را از دست ندهد. اميدواريم در نوروز سال ۱۴۰۱ در شرايطي دست به قلم ببريم که بهترين خبر سال ۱۴۰۰ را ريشه‌کن شدن بيماري کرونا در در جهان و ايران بدانيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره