نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پای سایت شرط‌بندی به ترکیب استقلال و پرسپولیس باز شد؟

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
پای سایت شرط‌بندی به ترکیب استقلال و پرسپولیس باز شد؟

خبر ورزشي/ کارگروه‌ ويژه براي برخورد با لو رفتن ترکيب استقلال و پرسپوليس پيش از بازي هاي اين دو تيم ايجاد شده است.
ظرف اين يکي دو سال که فضاي مجازي با جديت و قدرت بيشتري نسبت به همه سالهاي پيش از آن (که محيط هايي مانند اينستاگرام يا تلگرام وجود نداشت) درباره ترکيب هاي احتمالي تيم هاي استقلال و پرسپوليس گمانه‌زني مي کنند. با اين تفاوت که اگر در سالهاي گذشته از هر ۱۰ بار گمانه زني يکي دو بار ترکيب تيم ها درست و دقيق از آب درمي آمد اما در اين مدت از هر ۱۰ مورد تنها يک يا حداکثر دو بار ترکيب احتمالي تيم ها اشتباه نوشته و لو مي روند. از نکات غير معمول ديگر در اين ارتباط سيستم و روش بازي تيمهاست. اينکه بطور مثال کادر فني تيم استقلال پس از ۱۳ بازي با دفاع ۴ نفره يکباره تصميم مي گيرد بازي چهاردهم را با دفاع ۳ نفره برگزار کند ولي اين خبر با اسامي بازيکنان اصلي در قالب دفاع ۳ نفره دقيق و درست در رسانه هاي مجازي منتشر مي شود از عجايب اين دوره و زمانه است. به ويژه در اين يک سال که به دليل کرونا همه تمرينات تيم ها پشت درهاي بسته برگزار مي شود ظهور اين پديده باعث نگراني کادر مديريتي و فني هر دو تيم شده است.
برخي از نزديکان به هر دو باشگاه حتي بر اين باورند که برخي افراد نزديک به اين دو تيم بابت لو دادن ترکيب و سيستم استقلال و پرسپوليس براي ديدارهاي پيش رو از اين صفحات و کانال ها پول مي گيرند. علاوه بر اين تعدادي ديگر از نزديکان به اين دو تيم معتقدند ورود برخي سايتهاي شرطبندي نيز در اين ارتباط موجب شده تا برخي از افراد درون و يا کنار تيم ها به اين شکل وسوسه شده و با دريافت مبالغي ترکيب دقيق و سيستم آنها را لو بدهند. در همين باره حتي شنيديم جعفر سميعي مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از اين موضوع از کادر فني خود خواسته اند در اين باره با حساسيت بيشتري به اين موضوع ورود کرده و مراقب اين مسأله باشند.
شنيده ها از نزديکان به اين دو باشگاه حاکي از آن است که گروهي از سوي مديريت دو باشگاه مأمور شده‌اند تا در اين باره تحقيق کرده و با زير نظر گرفتن تک تک افرادي که با تيم در ارتباط هستند اين موضوع را به دقت بررسي کرده و آنهايي که مشکوک به لو دادن فهرست نهايي دو تيم هستند را به باشگاه معرفي کنند تا با شديدترين جرايم روبرو شوند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره