نماد آخرین خبر

نگرانی آبی‌ها/ خط حمله‌ای که دیگر ترسناک نیست

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نگرانی آبی‌ها/ خط حمله‌ای که دیگر ترسناک نیست

آخرين خبر/ در روزي که استقلال نمايشي معمولي جلوي پيکان داشت، مهاجمان استقلال نتوانستند گره بازي را باز کنند.
به گزارش فوتبالي، مهدي قايدي که به خاطر ابتلا به کرونا در ايام عيد، از فهرست تيم ملي براي بازي با سوريه کنار گذاشته شد، بعد از منفي شدن تست کرونايش، مجوز حضور در تمرينات استقلال را پيدا کرد منتهي مجيدي تصميم گرفت از او در ترکيب اصلي تيمش استفاده نکند و زوج دياباته و مطهري بازي را شروع کردند.
مجيدي که به شدت به سه امتياز بازي ديروز احتياج داشت، از ابتداي نيمه دوم شماره 10 تيمش را به جاي متين کريم‌زاده به ميدان فرستاد تا تيمش به گل برسد منتهي قايدي - که مشخص بود کرونا او را از شرايط خوبش دور کرده – نتوانست براي هشتمين بازي متوالي در ليگ، گلزني کند تا وضعيت خط حمله استقلال، باعث نگراني هواداران اين تيم شود. 


جدا از قايدي، دياباته هم بعد از بازي با تراکتور، هنوز موفق به گلزني در ليگ نشده و ديروز هم قدر موقعيتهايي که نصيبش شده بود را ندانست و ارسلان مطهري هم که در دو بازي متوالي مقابل فولاد و ماشين‌سازي گل زده بود، روز خوبي را جلوي پيکان سپري نکرد.


البته فرهاد مجيدي به هواداران تيمش وعده داده که شرايط استقلال تا ليگ قهرمانان تغيير خواهد کرد و اين تيم با تمام قدرت در آسيا به ميدان خواهد رفت. حالا اينکه او مي‌تواند مهاجمان تيمش را احيا کند، سوالي است که جوابش تا چند هفته آينده مشخص خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد