نماد آخرین خبر

خروجی نمایش قابل توجه ریگی/ سلام آقای فکری!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
خروجی نمایش قابل توجه ریگی/ سلام آقای فکری!

آخرين خبر/ نمايش مسعود ريگي در بازي ديروز استقلال و پيکان، مي‌تواند مورد توجه محمود فکري قرار بگيرد.
به گزارش فوتبالي، ريگي به عنوان يکي از بازيکنان کليدي استقلال، بعد از بازي هفته دوازدهم مقابل سايپا از چشم سرمربي وقت استقلال افتاد.

ريگي جلوي سايپا نمايش چندان خوبي نداشت و فکري که او را يکي از مقصران باخت تيمش به سايپا مي‌دانست، در دو بازي متوالي مقابل نفت مسجدسليمان و نساجي به شماره 6 تيمش بازي نداد و جلوي سپاهان و در شرايطي که هافبکهاي ميزبان در هر زمينه برتر از مردان مياني استقلال بودند، ريگي تنها ده دقيقه فرصت حضور در ميدان را پيدا کرد.
ريگي جلوي مس رفسنجان به ترکيب اصلي تيمش برگشت اما 71 دقيقه در ميدان بود منتهي رفتن فکري و بازگشت مجيدي به استقلال، باعث شد که هافبک دفاعي آبي‌ها دوباره جايگاهش در ترکيب اصلي را پس بگيرد.
او در هر 4 بازي استقلال با فرهاد مجيدي، 90 دقيقه در ميدان حضور داشته و در بازي ديروز مقابل پيکان، آمار جالبي ثبت کرده است.
طبق آمار متريکا، ريگي با 9 قطع پاس و 4 دفع بهترين بازيکن زمين بود. ريگي در اين بازي 104 پاس داد که فقط 6 تا از آن‌ها سالم به مقصد نرسيد.
ريگي که يکي از بي‌حاشيه‌ترين بازيکنان استقلال است، هيچوقت به نيمکت‌نشيني در استقلال اعتراض نکرد اما قطعا خيلي‌ها دوست دارند بدانند که محمود فکري و همکارانش به چه دليل، يکدفعه روي نام شماره 6 خط قرمز کشيدند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره