نماد آخرین خبر

تیلور پس از المپیکی شدن در مورد یزدانی چه گفت؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تیلور پس از المپیکی شدن در مورد یزدانی چه گفت؟

ايسنا/ رقيب حسن يزداني پس از قهرماني در مسابقات انتخابي تيم ملي آمريکا، در مورد حضور در المپيک و رقابت با حسن يزداني صحبت کرد.
ديويد تيلور با دو پيروزي در فينال مسابقات انتخابي وزن 86 کيلوگرم کشتي آزاد آمريکا، صاحب دوبنده تيم ملي کشورش در المپيک توکيو شد. تيلور پس از اين قهرماني در گفتگويي ويدئويي با خبرنگار اتحاديه جهاني کشتي، گفت: کارم تمام نشده است. اين قدم اول بود. اول بايد عضو تيم شد و سپس به فکر آماده سازي براي المپيک توکيو بود. درست است که بايد بر روي المپيک تمرکز کرد اما اگر براي مسابقات انتخابي آماده نباشي ديگر المپيکي وجود نخواهد داشت و قبلا از اين موضوع درس گرفته ام.
او به مصدوميت يکسال و نيم قبلش اشاره کرد و گفت: ريکاوري سريعي داشتم و 10 ماه پس از آن سهميه المپيک را (در مسابقات پان آمريکن) گرفتم. سال قبل هم براي مسابقات انتخابي آماده شده بودم اما يکسال به تاخير افتاد که مطمئنا به آماده تر شدن من کمک کرد. البته سال قبل هم آماده مبارزه کردن بودم و همه مي دانند که از وقتي بچه بودم هميشه آماده مبارزه بوده ام. از سال قبل هم سخت تمرين کردم و حالا که به مسابقات برگشته ايم، هيجان زده هستم.
تيلور در پاسخ به اين سوال که آيا پيش از المپيک در تورنمنت بين المللي شرکت مي کني، پاسخ واضحي نداد و گفت: بايد بنشينيم و تقويم را نگاه کنيم و طوري برنامه ريزي کنيم که براي توکيو در اوج آمادگي باشم. همه مي دانند من دارم چکار مي کنم. سه هزار ايراني دائم به من مي گويند که يزداني چه کشتي گير بزرگي است. من مي دانم که او چه کشتي گير بزرگ و تشنه پيروزي است. او رقيب بزرگي است اما من هم تشنه پيروزي هستم. همچنين کشتي گيران با استعداد ديگري هم در اين وزن حضور دارند و نگاه من فقط به يک نفر نيست و بايد براي هر مسابقه اي آماده بود. البته مسابقه من و يزداني نبرد سختي است و وقتي تمرين مي کنيم هم چشم به همديگر داريم بنابراين فرصت مبارزه با او يک فرصت بزرگ خواهد بود. من تمام زندگي ام را تمرين کرده ام و عاشق کشتي هستم. حالا هم شانس کشتي گرفتن در بزرگترين رويداد را پيدا کرده ام.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره