نماد آخرین خبر

کریمی: شرایط زمین چمن آزاردهنده نبود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کریمی: شرایط زمین چمن آزاردهنده نبود

تسنيم/ هافبک تيم فوتبال پديده مشهد به تمجيد از مهاجم باتجربه اين تيم پرداخت و او را گلزني مادرزاد دانست.
اميرحسين کريمي در مورد ديدار تيمش مقابل پرسپوليس که با تساوي به پايان رسيد، گفت: در مجموع شاهد بازي جذاب و خوبي از سوي هر دو تيم بوديم. ما در زمان مناسبي به گل رسيديم، ولي در نيمه دوم فشار حملات پرسپوليس بيشتر شد و متأسفانه گل تساوي را دريافت کرديم. با اين حال من معتقدم که تساوي نتيجه عادلانه‌اي بود، هر چند که بايد بگويم هدف ما در اين بازي فقط گرفتن سه امتياز بود.
وي در ادامه يادآور شد: در نيمه دوم که پرسپوليس براي زدن گل حمله مي‌کرد، تيم ما هم روي ضدحملات چند موقعيت خوب را به دست آورد. در اين بازي هر دو تيم موقعيت داشتند، ولي فکر مي‌کنم تساوي عادلانه بود.
کريمي در واکنش به اعتراض کادر فني پرسپوليس به بلند بودن چمن زمين ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، تصريح کرد: اگر چمن بلند باشد تيم ما هم ضرر مي‌کند. البته اعتقاد من اين است که شرايط زمين چمن ورزشگاه آزاردهنده نبود و بعيد مي‌دانم چمن زمين بلند بوده باشد.
هافبک تيم فوتبال پديده درباره درخشش دوباره قاسمي‌نژاد بعد از منتفي شدن حضورش در استقلال گفت: امين مادرزاد يک مهاجم گلزن است و اتفاقاً خيلي هم انگيزه دارد. اميدوارم قاسمي‌نژاد در بازي‌هاي بعدي هم اين روند را ادامه دهد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره