نماد آخرین خبر

ژرمی متئو: با یک قرارداد قلابی مجبورم کردند به بارسلونا بروم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ژرمی متئو: با یک قرارداد قلابی مجبورم کردند به بارسلونا بروم

تسنيم/ مدافع فرانسوي سابق تيم فوتبال بارسلونا مي‌گويد که تمايلي به بازي در اين تيم نداشت و برخلاف ميلش مجبور به پيوستن به اين تيم شد.
دوران حضور ژرمي متئو در بارسلونا در فاصله سال‌هاي 2014 تا 2017 يکي از مقاطعي از زندگي حرفه‌اي اين بازيکن 37 ساله که چندان از آن راضي نيست. متئو اگرچه موفق به کسب سه گانه لاليگا، ليگ قهرمانان و جام حذفي اسپانيا شد، بازيکن موفقي براي بارسلونا محسوب نمي‌شد. او در مجموع سه فصل حضورش در بارسلونا تنها 62 بازي در لاليگا انجام داد که البته همه آنها هم به عنوان بازيکن اصلي نبود. او اکنون در گفت‌و‌گو با نشريه اکيپ فرانسه فاش کرده که برخلاف ميلش به بارسلونا رفت بود.
متئو که قبل از پيوستن به بارسلونا در والنسيا مهره‌اي کليدي بود، به نشريه فرانسوي گفت: من نمي‌خواستم به بارسلونا بروم. زماني که بارسلونا به سراغم آمد (2014) کاپيتان والنسيا بودم و از زندگي‌ام در آنجا لذت مي‌بردم. آن موقع از خودم پرسيدم قرار است به بارسلونا بروم که نيمکت اين تيم را برق بيندازم؟ همزمان با دريافت آن پيشنهاد، من براي بستن يک قرارداد با والنسيا به توافق رسيده بودم که طبق آن قرار بود حقوقم نزديک به همان رقمي که بارسلونا پيشنهاد داده بود، افزايش پيدا کند. در واقع توافق کتبي هم شده بود اما بعداً فهميدم که آن توافق صوري و قلابي بوده است. زماني که آن را به «روفِته» مدير ورزشي والنسيا نشان دادم و گفتم مطابق اين قرارداد من مي‌توانم در والنسيا بمانم، او گفت مشکلي نيست. ما با هم به سراغ رئيس باشگاه (آمادئو سالوو) رفتيم اما او زير بار نرفت. روفته باورش نمي‌شد که همه چيز ساختگي بوده است. من هم آن برگه را پاره کردم و گفتم حالا که اينطور است من هم مي‌روم.
دوران بازيگري متئو در بارسلونا اما به اندازه زمان حضورش در مستايا درخشان نبود. او در باره اين موضوع هم گفت: من در بازي بارسلونا برابر ويارئال يک گل به خودي زدم (تساوي 2-2 ماه مارس سال 2016). يک ضربه کرنر بود و من نتوانستيم ببينم که توپ از کدام سمت مي‌‌‌آيد. توپ به قفسه سينه‌ام برخورد کرد و داخل دروازه رفت. بعد از آنها روزنامه‌نگاران اسپانيايي مرا نابود کردند، انگار که من عمداً گل به خودي زده بودم.
متئو در گفت‌و‌گويش با اکيپ درباره مسائل ديگري از جمله آزاردهنده‌ترين بازيکناني که مقابل‌شان بازي کرده است هم صحبت کرد و گفت: ديه‌گو کاستا سرسخت‌ترين‌شان بود! او عمداً ضربات کوچکي به شما مي‌زند تا حواس‌تان را از بازي پرت کند. مثلاً پاي‌تان را لگد مي‌کند و عذرخواهي مي‌کند و بلافاصله دوباره اين حرکت را تکرار مي‌کند. آنقدر اين کار را انجام مي‌دهد تا مجبورتان کند واکنش نشان دهيد و کارت بگيريد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره