نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سامره: مدیران استقلال حاضر نشدند زیر چک خودشان را امضا کنند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سامره: مدیران استقلال حاضر نشدند زیر چک خودشان را امضا کنند

ورزش 3/ علي سامره مي‌گويد که باشگاه شهرخودرو از بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا اطلاع نداشت.
ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و شهرخودرو با حواشي بسيار زيادي همراه بود. در کنار نمايش فني سطح بالاي دو تيم، اتفاقاتي روي نيمکت ها، سکو و همچنين داخل زمين مسابقه و پس از سوت پايان رخ داد که اين ديدار را به مهم ترين مسابقه هفته تبديل کرد.
علي سامره مهاجم سال‌هاي نه چندان دور استقلال که اين روزها در کنار مهدي رحمتي حضور دارد و مربي اين تيم است، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات درباره اين بازي پاسخ داده و به اتفاقات باشگاه شهرخودرو پرداخته است.
* داور از بعضي خطاها چشم پوشي کرد
سامره در ابتداي صحبت هايش به ديدار با پرسپوليس اشاره کرد و گفت: «بازي ديروز خوب  از آب در آمد چون هم پرسپوليس تيم خوب و باکيفيت است و هم اين‌که تيم ما جوان و با انگيزه شده است. به هر حال در بازي‌هاي نيم فصل دوم، شرايط امتيازگيري سخت مي‌شود و هر بازي حواشي هم به دنبال دارد. در آن شرايط سخت که ضربان قلب بالاست، بعضي مواقع صحبت هايي مي‌شود اما در مجموع نبايد به دل گرفت.
او در مورد شرايط فني مسابقه گفت: «در مجموع بازي خوبي بود و از لحاظ فني سطح بالايي داشت. در نيمه دوم فکر مي‌کنم داور يک سري خطاها را نه که چشم پوشي کند، خيلي راحت مي‌دانست خطاست اما مي‌گفت که تشخيص من خطاست. ما هم بحثمان اين بود.»

* زمين چمن بهانه پرسپوليسي ها بود
وي درباره اعتراض پرسپوليسي‌ها به کيفيت زمين گفت: «تيم خود ما بازي به بازي آنجا مي‌رود. يعني ما هم خبر نداشتيم زمين چطور است و زميني که تحت نظر هيئت فوتبال است، بايد به آن رسيدگي کند. ما در واقع پول مي‌دهيم و در آن بازي مي‌کنيم. ما اصلا مي‌گوييم زمين بلند اما اين براي هر دو تيم بود. ما هم که تيم بزن زيرش نيستيم و روي زمين بازي مي‌کنيم. اگر ضرر داشته براي هر دو تيم بوده است.»
مهاجم سابق استقلال و دستيار کنوني رحمتي درباره شباهت اين ماجرا به اقدام فولاد براي بزرگ کردن زمين اظهار داشت: «در واقع فولاد براي بازي آسيايي بايد آن کار را مي‌کرد فقط بدشانسي اين بود که قبل بازي پيکان اين کار را کرده. خود آقا يحيي اين تيم را مي‌شناسد، ببخشيد مگر شهرخودرو روي زمين بازي نمي‌کند؟ شما آمار پاس سالم ما را در بياريد و ببينيد. اينطور نيست که تاکتيک ما بزن زيرش باشد. اين ها به نظرم بهانه است.»
* پرسپوليس، تيم هميشگي نبود
او درباره نمايش خوب تيم شهرخودرو مقابل پرسپوليس و موقعيت هاي هر دو تيم توضيح داد: «پرسپوليس يکي از تيم هاي خوب ايران است که در نيم فصل دوم کامل‌تر هم شده است و به نظرم کامل ترين تيم ايران است. اما ديروز پرسپوليس، پرسپوليس هميشگي نبود. ما ديروز اگر داور سوت هاي روال بازي را مي‌زد، شايد پرسپوليس دو سه گل هم مي‌خورد. اما انقدر سوت ها و خطاهاي ساده را اشتباه مي‌زد که تمرکز بازيکنان ما به هم خورد و روال بازي تغيير کرد. من قبل بازي باتوجه به پکيج يحيي گل‌محمدي به او تبريک گفتم و آرزوي موفقيت کردم.  پرسپوليس دو سه موقعيت هم داشت اما اين به خاطر عدم تمرکز ما بود که روي اشتباهات داوري به دست آمد.»
سامره در مورد شکايت از آل کثير گفت: «وقتي او را بازي دادند، طبيعتاً ما بعد از بازي شکايت کرديم. اعتقاد باشگاه ما اين بوده که جريمه را پرداخت نکردند و البته نمي‌دانم دقيق چيست و بايد از باشگاه بپرسيد.»
* مديران استقلال زير چک را امضا نکردند
علي سامره راجع به عدم انتقال قاسمي نژاد عنوان کرد: «امين قاسمي نژاد يکي از بهترين بازيکنان ليگ ايران است و در يک دهه اخير جزو سه تا بازيکن خوب ايران. او چپ و راست خوب مي‌زند و سرزني هم بلد است. ما و آقاي رحمتي کمک کرديم که برود استقلال و آقاي رحمتي اجازه داد که برود مذاکره کند. ما حسن نيتمان را نشان داديم اما يک سري ناهماهنگي بين مديران باشگاه بودند که هر دو مقصر بودند. مديريت شهرخودرو يک بحث و دعوا با آقاي حميداوي داشت اما مسئوليت مديريت تيم در نقل و انتقالات با مسئولان استاني بود. چک استقلال براي يک شرکت بود و هيچ کدام از اعضاي هيئت مديره حاضر نشدند زير آن را امضا کنند. وقتي استقلالي ها اين چک را تائيد نکردند، چگونه انتظار داشتند مديران شهرخوارو قبول کنند؟»
وي افزود: «چرا بقيه بازيکنان انتقال پيدا کردند؟ خب يک جاي کار ميلنگيد در اين انتقال. خود مرادمند رفت استقلال.  فرشاد فرجي يک طرف، شش بازيکن ديگر ما هم مشتري داشتند. تيم ما جدولي دهم است اما عملکردمان خيلي خوب بوده که بازيکنانمان اين قدر مشتري داشتند. در ماجراي امين قاسمي نژاد به نظرم سهل انگاري و ناهماهنگي بوده و گردن آقاي رحمتي و مديريت شهرخودرو نبايد انداخته شود.»
* از اتفاقي که براي زامهران رخ داد شوکه شدم
دستيار رحمتي درباره شرايط تيم شهرخودرو گفت: ما از اول فصل خيلي ها تمرکز بازيکنان ما را به هم ريختند. ما در حال تمرين بوديم اما با بازيکنان ما در حال مذاکره بودند. مورد بعدي بحث هاي مديريتي بود که سر بحث هاي تيم وجود داشت و اين تمرکز را از ما گرفته بود. نيم فصل دوم تيم ما جوان تر و يکدست تر شده. شايد تجربه کمتري داشته باشند اما انگيزه فراواني دارند که بيايند نشان دهند بازيکنان خوبي هستند. الان بحث مالي ما هم بهتر شده و فکر ميکنم در ادامه شهرخودرو را در بالاي جدول مي‌بينيد.»
او در مورد اتفاقي که براي زامهران رخ داد گفت: «سينا روز اول هم آمد با ما تمرين کرد اما جلوي خانه اش او را با قمه زدند و من از اين اتفاق شوکه شدم و اميدوارم هرچه سريع تر سلامتي اش را به دست آورد. الان در خيلي جاهاي ايران اين بيشتر شده و به خاطر مشکلات مردم است. اميدوارم کساني که مسئوليت امنيت کشور را برعهده دارند، بيشتر وقت بگذارند و قبل از اين که گسترش پيدا کند، جمعش کنند.»

* بعد از ۲۰ سال کري خواني کردم
علي سامره در خصوص حضورش در توييتر گفت: «آنجا من دوستان عرب زبان زياد دارم و هواداران تيم الشعب و شارجه بحث مي‌کردند و گل ها را ميگذاشتند و من هم با کمک دوستان رسانه‌اي آمدم. آنجا هم جاي باز و آزادي است و در خدمت دوستان هستم.»
وي اضافه کرد: «من براي اولين بار بعد از 20 سالي که فوتبال بازي کردن کري خواندم و به درخواست دوستان بود. اميدوارم که همه از گل هايم لذت ببرند. من که از حضور در جمع فوتبالي ها خيلي خوشحالم.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره