نماد آخرین خبر

تفتیان: امکانات فرانسه قابل قیاس با اینجا نیست

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تفتیان: امکانات فرانسه قابل قیاس با اینجا نیست

تسنيم/ سريعترين ورزشکار دووميداني ايران گفت: اينگونه نيست که بخواهم به خارج از کشور بروم، اما امکانات فرانسه قابل قياس با ايران نيست.
حسن تفتيان سريعترين ورزشکار دووميداني ايران درباره آخرين شرايطش گفت: آرامش به دووميداني برگشته است و خيلي خوشحالم که چنين شرايطي را تجربه مي‌کنيم. يک ثبات نسبي ايجاد شده و کارهاي اصولي هم در حال انجام است.
وي افزود: برگزاري مسابقات، نياز ورزشکاران است و قطعاً کمک زيادي به آنها مي‌کند. همچنين توجه به ستاره‌ها يک اصل است و اگر از آنها حمايت نکنيم، دووميداني را حمايت نکرده‌ايم.
تفتيان درباره ميزباني مسابقات جام امام رضا (ع) و لزوم قبول اين ميزباني تصريح کرد: ما با برگزاري اين رويداد به ده‌ها ورزشکار داخلي کمک کرده‌ايم. همچنين حضور ورزشکاران خارجي بسيار قابل توجه است. شخصاً دوست داشتم حدادي هم در مشهد حضور پيدا مي‌کرد، اما برنامه‌ريزي‌اش به گونه‌اي ديگر بود. به هر حال حضور ورزشکاران سطح بالا مثل حدادي و تفتيان در رقابت‌هاي داخلي بسيار اثربخش است و اهميت مسابقات را نيز بالاتر مي‌برد.
ملي‌پوش دووميداني تصريح کرد: قدم‌ها در دووميداني بايد يک به يک برداشته شود و نمي‌توان يک شبه اين راه طولاني را طي کرد. متأسفانه دووميداني خالي از ورزشکار شده است و بايد براي پر کردن اين کاستي تلاش کرد. 
وي درباره آخرين وضعيت خود گفت: در هفت ماهه اول سال قبل بدترين روزهاي دووميداني‌ام را تجربه کردم و هيچ حمايتي از من نشد، اما پس از آن در جلسه اول با صيامي صحبت‌هاي دلگرم‌کننده به ميان آمد و اين اهميت دارد. درباره بحث مدلينگ هم بايد بگويم با توجه به حجم اردوها و مسابقات نشد که به پيشنهادات مختلف پاسخ بدهم. هدفم اين بود که در مسابقات مختلف شرکت کنم تا آماده شوم. به هر حال قول مي‌دهم تا قبل از المپيک هيچ کار ديگري انجام ندهم. 

تفتيان درباره اردوي خارج از کشور خود اظهار داشت: واقعاً اينگونه نيست که بخواهم به خارج از کشور بروم. در ايران راحتم، اما چيزي که وجود دارد بحث امکانات است که واقعاً قابل قياس نيست. چيزي که در فرانسه براي من وجود دارد، بحث مربي و همچنين امکاناتي همچون مسابقه دادن و حريفان تمريني است. اينها باعث پيشرفت مي‌شوند. مربي‌ام گفت که در دو سه ماه نمي‌تواند مرا به سطحي بالاتر ببرد، بر همين اساس زمان‌هاي بيشتري در فرانسه هستم. 
ملي‌پوش دووميداني در پايان عنوان کرد: بعد از مسابقات جام امام رضا (ع)، اردوي فرانسه را خواهم داشت و در هشت مسابقه بين‌المللي در اروپا شرکت مي‌کنم. روند آماده‌سازي من تا المپيک ادامه دارد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره