نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

جزئیات انتقال «3 دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان بی‌خبر بودند!

منبع
مهر
بروزرسانی
جزئیات انتقال «3 دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان بی‌خبر بودند!

مهر/ درحالي که سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپوليس در آستانه انتقال به تامين اجتماعي بابت بدهي فدراسيون فوتبال به اين شرکت است، مسئولان باشگاه سرخ تهران امروز متوجه اين موضوع شدند!
شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي پس از عدم دريافت قرض دو ميليون يورويي خود از فدراسيون فوتبال براي پرداخت به مارک ويلموتس سرمربي پيشين تيم ملي ايران از اين نهاد شکايت کرد تا بتواند اين پول را با سود ناشي از تاخير در بازپرداخت آن دريافت کند.
فدراسيون فوتبال که پولي در حساب خود براي پرداخت به «شستا» نداشت با حکم دادگاه براي مزايده اموال خود روبرو شد.
نکته جالب اينکه فدراسيون فوتبال در اعلام دارايي‌هاي خود به دادگاه، سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپوليس را نيز قرار مي‌دهد تا بخش حقوقي شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي خواهان گرفتن آن از فدراسيون شود.
از اين رو کارشناسان رسمي حوزه مسکن قوه قضائيه اقدام به ارزش گذاري ساختمان باشگاه پرسپوليس مي‌کنند و آن را به شعبه صدور حکم مربوط به توقيف اموال فدراسيون اعلام مي‌کنند.
دادگاه نيز مجوز ثبت گردش سند را نيز حکم مي‌کند تا شستا بدون کوچک‌ترين لايحه دفاعي از سوي بخش حقوقي باشگاه بتواند نيمي از ساختمان گران قيمت اين باشگاه را در يکي از محله‌هاي نسبتاً گران قيمت تهران صاحب شود.

نکته جالب توجه عدم اطلاع بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس از اين پرونده است. پرونده‌اي که حدود يک سال در دادگاه جريان داشته است اما مسئولان پيشين و فعلي باشگاه هيچ توجهي به آن نداشته‌اند تا پرسپوليس در آستانه انتقال سه دانگ از سند ساختمان خود به شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي بابت بدهي فدراسيون فوتبال باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره