نماد آخرین خبر

تصمیم احتمالی یوونتوس در مورد آلوارو موراتا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تصمیم احتمالی یوونتوس در مورد آلوارو موراتا

ورزش 3/ بعيد است آلوارو موراتا فصل بعد هم در يوونتوس به فوتبالش ادامه دهد.
تساوي مقابل تورينو در دربي تورين ادامه اخبار ناگوار براي يوونتوس در اين فصل بود. بانوي پير اميد چنداني به کسب دهمين اسکودتوي پياپي خود را ندارد، از چمپيونزليگ حذف شده و حالا حتي حضورش در ليگ قهرمانان اروپا در فصل آينده را در خطر مي بيند.
 در حقيقت بازي چهارشنبه مقابل ناپولي براي يوونتوس بازي مرگ و زندگي خواهد بود. بحران نتايج در يوونتوس با بحران مالي شديد همراه شده است. بيانکونري به تغييرات در ترکيب شان نياز دارند و به همين خاطر است که درها را به روي فروش کريستيانو رونالدو با مبلغ 30 ميليون يورو باز گذاشته اند تا در صورت جدايي وي از پرداخت دستمزدش معاف شوند.
يوونتوس مي داند که پيدا کردن مشتري براي رونالدوي 36 ساله که سالي 30 ميليون يورو دستمزد مي گيرد، آسان نيست و به دنبال راهکاري براي کاهش هزينه هاي شان هستند. يکي از گزينه هاي آنها اين است که قيد آلوارو موراتا را بزنند. مهاجم اسپانيايي در 35 بازي خود با شانزده گل و دوازده پاس گل نمايش خوبي داشته است اما مشکلات مالي توريني ها باعث مي شود تا حفظ اين مهاجم برايشان غيرممکن باشد.
يووه، موراتا را به صورت قرضي خريده از اتلتيکو مادريد خريده و مي تواند تا پايان فصل با پرداخت 45 ميليون يورو قرارداد وي را به حالت قطعي در بياورد. تيم ايتاليايي براي خريد قرضي يک ساله وي ده ميليون يورو هزينه کردند و اگر بخواهند قرارداد قرضي او را تا 2022 تمديد کنند هم بايد ده ميليون يوروي ديگر هم بپردازند. به اين ترتيب به نظر مي رسد که محتمل ترين گزيينه براي موراتا اين است که در تابستان به اتلتيکو برگردد چرا که توريني ها توان مالي کافي براي حفظ وي را ندارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره