نماد آخرین خبر

اعتراف تلخ کاپیتان یوونتوس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراف تلخ کاپیتان یوونتوس

ورزش 3/ جورجو کيه ليني، کاپيتان يوونتوس هدف تيمش را کسب سهميه ليگ قهرمانان توصيف کرد.
تساوي در دربي دلاموله برابر تورينو به منزله دورتر شدن روياي فتح دهمين اسکودتوي متوالي و افزايش فاصله با اينتر صدرنشين به 11 امتياز براي يوونتوس بود. جورجو کيه ليني، کاپيتان باتجربه و ايتاليايي يوونتوس به نوعي اعتراف کرد تبمش ديگر شانس براي کسب عنوان قهرماني در سري آ ندارد و هدف اين تيم کسب سهميه ليگ قهرمانان و البته پيروزي در فينال کوپا ايتاليا خواهد بود.


جورجو کيه ليني گفت: "ما اشتباهاتي مرتکب شديم که نبايد در اين سطح انجامش دهيد. بايد متحد مانده و تا جايي که ممکن است کمتر حرف بزنيم و به جاي بيانيه صادر کردن هر روز تلاش کنيم، زيرا بايد بدانيم که يک بازي بسيار مهم داريم در روز چهارشنبه داريم. ما بايد به سمت جلو حرکت کرده و به شدت تلاش کنيم تا بتوانيم به يک هدف مهم يعني کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا کنيم. ما همچنين فينال کوپا ايتاليا را در پيش داريم.
اخبار عدم تمايل يوونتوس به تمديد قرارداد؟ من از شايعات در مورد آينده ام متعجب شده ام. مشکلي وجود ندارد و اين مسئله اي نيست که حالا بخواهيم درباره آن صحبت کنيم. من هنوز تصميمي نگرفته ام و فقط روي اتفاقات پيش رو متمرکز هستم. شما تا پايان فصل از من خبري نخواهيد شنيد، سپس بايد ببينيم که باشگاه چه تصميمي خواهد گرفت. من مي توانم به شما اطمينان دهم که کيه ليني و جيجي بوفون هرگز براي يووه مشکلي ايجاد نخواهند کرد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره