نماد آخرین خبر

منچستریونایتد بود که به من فرصت درخشش داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
منچستریونایتد بود که به من فرصت درخشش داد

ورزش 3/ دني ولبک، مهاجم سابق منچستريونايتد از رويارويي با اين تيم هيجان زده است.
يونايتد براي تثبيت جايگاه خود در رتبه دوم جدول ليگ برتر امشب بايد به مصاف برايتون برود و اين ديدار برابر دني ولبک، مهاجم سابق يونايتد و فعلي برايتون از اهميت خاصي برخوردار است. دني ولبک از روزهاي حضور در اولدترافورد و بازي کردن در ترکيب شياطين سرخ به نيکي ياد کرده است.


دني ولبک گفت: "منچستريونايتد يک باشگاه فوق العاده بوده، همه علاقمند به حمايت از يکديگر هستند و در اين باشگاه محيطي دوستانه و خانوادگي وجود دارد. بازيکنان از همان لحظه ورود با آغوش باز از من استقبال کردند. ما در حال حاضر از موقعيت فعلي خود در جدول کمي نااميد شده ايم، اما اين واقعيت خشن و تند ليگ برتر است. جزئيات کوچک براي کسب سه يا صفر امتياز تاثيرگذار است. ما اعتماد به نفس داريم و معتقديم که مي توانيم پا به پاي تيم هاي بزرگ ليگ برتر مبارزه کنيم
تجربه مثبت من در برايتون همکاري با گراهام پاتر بوده است. او فقط فکر مسائل تاکتيکي نبوده و به بازي مي پردازد، او دقيقا مي داند که ما به عنوان يک تيم چه مي خواهيم و چگونه مي توانيم به حريف صدمه بزنيم. بعد از جدايي از يونايتد من چند بار به اولدترافورد بازگشته ام، بنابراين احساسم طبيعي است. من علاقه زيادي به يونايتد داشته و دوستان زيادي در اين باشگاه دارم که هنوز با آنها ارتباط برقرار مي کنم. يونايتد به من فرصت درخشش داد و خانواده و دوستانم همه در منچستر هستند.

يونايتد واقعا خوب کار مي کند و قدم بعدي براي آنها کسب عنوان قهرماني در ليگ برتر است. آنها بازيکن فراوان و با کيفيت بالايي مخصوصا در بخش هجومي دارد. يک بازي سخت در انتظار ما خواهد بود، اما من شخصا منتظر اين مسابقه هستم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره