نماد آخرین خبر

هالند کنار مسی یا رونالدو؟!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
هالند کنار مسی یا رونالدو؟!

آخرين خبر/ ارلينگ هالند، بازيکن جوان دورتموند تبديل به يک ستاره در جهان فوتبال شده است به طوري که بسياري معتقدند او يکي از بهترين بازيکنان جهان در آينده خواهد شد. تيم هاي بزرگ اروپايي به دنبال جذب او در تابستان هستند و نزديکان هالند به تازگي يک تور اروپا گردي به راه انداخته بودند و به شهر هاي مختلف و باشگاه هاي مختلف سر زدند تا پيشنهادشان را بشنوند. مينو رايولا، ايجنت سرشناس هالند و پدر ارلينگ هالند ابتدا به بارسلونا رفتند و با لاپورتا ديدار داشتند. بارسا يکي از مقاصد احتمالي هالند است.
به گزارش فوتبالي، اکنون در طرح هايي جالب، رسانه Inside Football ارلينگ هالند را در کنار ستارگان تيم هاي بزرگ اروپايي قرار داده است و به نوعي با اين طرح ها پيش بيني کرده که اگر هالند به هر کدام از اين تيم ها برود، زوج چه کسي مي‌شود و ظاهرش در لباس آن تيم چگونه خواهد شد.
مثلا اگر هالند به يوونتوس برود زوج کريستيانو رونالدو خواهد شد. البته پيش از آن بايد ديد که شرايط فوق ستاره پرتغالي در يووه به چه شکل پيش مي‌رود.


از طرفي حرف و حديث هاي زيادي پيرامون علاقه رئال مادريد به هالند وجود دارد و گفته مي‌شود که نزديکان هالند پس از بارسلونا راهي مادريد شده بودند و با پرز ديدار و گفتگو داشتند. اگر هالند به رئال مادريد بيايد زوج کريم بنزما خواهد شد.



در هر صورت بايد ديد که چه اتفاقاتي پيرامون اين قضيه مي‌افتد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره