نماد آخرین خبر

مشتری 224 میلیاردی لژیونر استقلالی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مشتری 224 میلیاردی لژیونر استقلالی!

ورزش 3/ رسانه فوتومچ ترکيه خبر داد که باشگاه شاختار دونتسک اوکراين با مبلغ 8 ميليون يورو به دنبال صيادمنش است.
پيوستن اللهيار صيادمنش از استقلال به فنرباغچه با وجود سن کم اين بازيکن، اتفاق بزرگي در زندگي حرفه اي او بود اما اين بازيکن هرگز فرصت خودنمايي و درخشش با لباس اين تيم را پيدا نکرد و انتقال قرضي او به تيم دسته اولي استانبول اسپور نيز چيزي را تغيير نداد تا فنرباغچه تصميم به فروش قرضي او بگيرد.
اما انتقال صيادمنش به ليگ اوکراين و پوشيدن لباس زوريا لوهانسک، همه چيز را تغيير داد. اين بازيکن که در ابتدا براي دقايقي به ميدان مي رفت، با درخشش در همان لحظات کوتاه نظر کادرفني زوريا را به خودش جلب کرد و صيادمنش با حضور در ترکيب اصلي، به يکي از بازيکنان ثابت تيمش تبديل شد.
به ثمر رساندن 5 گل و دادن 2 پاس گل باعث شد تا زوريا خيلي زود به فکر دائمي کردن قرارداد صيادمنش بيفتد. طبق بندي که در قرارداد اين بازيکن ايراني موجود است، زوريا در صورت پرداخت مبلغ 3 و نيم ميليون يورو مي تواند اين قرارداد را دائمي کند و رسيدن پيشنهادات فوق العاده براي اين ستاره 19 ساله باعث شد تا مديران زوريا نيز تصميم به دائمي کردن قرارداد صيادمنش بگيرند.


رسانه فوتومچ در مورد خبر علاقه شاختار دونتسک به صيادمنش نوشته است: در حالي که اللهيار صيادمنش با عملکرد خوب خود همچنان در ليگ اوکراين درخشان ظاهر مي شود، فعل و انفعالاتي در مورد انتقال جديدي براي اين بازيکن اتفاق افتاده است.
اين روزنامه در ادامه نوشته است: ستاره اي که با 750 هزار يورو به فنرباغچه آمد، روزهاي خوبي را در اوکراين سپري مي کند. فنرباغچه اين بازيکن را با گزينه خريد 3.5 ميليون يورويي به زوريا لوهانسک فروخته است و اکنون يک باشگاه با هزينه بالايي به دنبال خريد صيادمنش است.
مديرعامل زوريا لوهانسک يعني استانيسلاو اوگانوف اظهار داشت که آنها در بيانيه اي که در هفته هاي گذشته ارائه داده اند، در حال تصميم گيري براي آينده اين بازيکن و دائمي کردن اين بند خريد هستند اما زوريا آماده است تا با استفاده از گزينه خريد، فورا صيادمنش را به شاختار دونتسک بفروشد.


زکي اوزوندوروکان مديرمسئول روزنامه فوتومچ نيز درباره صحت اين موضوع گفته است که "شاختار دونتسک به صورت جدي به دنبال خريد صيادمنش است". اوزوندوروکان مدعي شده است که شاختار حاضر است براي به خدمت گرفتن صيادمنش، مبلغ 8 ميليون يورو را به زوريا لوهانسک بپردازد.
با اعلام خبر علاقه شاختار به صيادمنش و اينکه اين باشگاه حاضر است مبلغ 8 ميليون يورو را براي او بپردازد، مسئولان فنرباغچه را به تکاپو انداخت و آنها حتي به مديران زوريا لوهانسک اعلام کردند با پايان قرارداد صيادمنش در 31 دسامبر 2021، او را به ترکيه بازميگردانند.
ظاهرا پيشنهاد وسوسه کننده شاختار سبب شده است تا مديران فنرباغچه، خود تمامي مبلغ اين انتقال را به جيب بزنند که اين ادعا به صورت شفاف و صريح توسط مديران زوريا رد شد و آنها اعلام کردند مطابق با قراردادي که با همتايان ترک خود امضا کرده اند، در ازاي 3.5 ميليون يورو قرارداد صيادمنش را دائمي مي کنند و خود آنها هستند که اين بازيکن آينده دار را به مبلغ 8 ميليون يورو به شاختار واگذار مي کنند.


به هر حال زوريا تا پايان اين سال ميلادي فرصت دارد قرارداد ستاره ايراني خود را تمديد کند و در صورت رسمي شدن مذاکرات با شاختار، دست به فروش صيادمنش بزنند. اللهيار تا 30 ژوئن 2024 با فنرباغچه قرارداد دارد. او در ازاي مبلغ 750 هزار يورو از استقلال به اين تيم ترکيه اي پيوسته بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد