نماد آخرین خبر

انصاری‌فرد گل ملی را به یونان برد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انصاری‌فرد گل ملی را به یونان برد!

ورزش 3/ مهاجم ايراني آ.ا.ک آتن در شب باخت تيمش برابر المپياکوس موفق به گلزني شد.
در آخرين بازي هفته بيست و هشتم سوپر ليگ يونان، تيم آ. ا. ک آتن که کريم انصاري‌فرد را برخلاف ۹ ديدار قبل و بخاطر حضور در اردوي تيم ملي ايران از ابتدا در ترکيب نداشت، از ساعت ۲۰ امشب در استاديوم اسپيروس لوئيس به مصاف المپياکوس صدرنشين رفت.
المپياکوس در نيمه اول فوق‌العاده ظاهر شد و توانست ۴ گل به ثمر رساند تا کار آ. ا. ک آتن که يک گل آفسايد در دقيقه ۱۹ به ثمر رسانده بود را تمام کند و برتري‌اش تقريبا قطعي شود.
کريم انصاري‌فرد که بهترين گلزن اين فصل آ. ا. ک آتن است و پنج روز قبل هم در مسابقه دوستانه تيم ملي ايران مقابل سوريه حضور تعويضي در زمين داشت و يک گل تماشايي به ثمر رسانده بود، از ابتداي نيمه دوم ديدار امشب برابر المپياکوس به ميدان رفت تا فرصت درخشش در بازي با تيم سابق خود را به دست بياورد.
آ. ا. ک در دقيقه ۴۹ براي دومين بار در اين بازي يک گل زد که پس از بازبيني ويدئويي داور مردود اعلام شد، اما المپياکوس در ادامه روند خوب خود توانست يک گل ديگر در دقيقه ۷۴ بزند و پنج بر صفر در زمين زرد و مشکي پوشان آتن پيش بيفتد.
در شرايطي که مسابقه با برتري ۵ بر صفر المپياکوس رو به پايان بود، آ. ا. ک آتن در دقيقه ۸۸ روي حرکت در عرض و سريع کريم انصاري‌فرد و اشتباهي که مدافع حريف در دفع توپ انجام داد، صاحب موقعيت شد که اين مهاجم ايراني در حالت درازکش با ضربه پاي چپ دقيق گل اول تيمش را به ثمر رساند.

البته گل انصاري‌فرد نيز نزديک بود مثل دو گل ديگر تيمش در اين مسابقه مردود شود که داور پس از اعلام VAR و بازبيني صحنه، مهاجم ايراني را يک قدم از مدافع المپياکوس عقب‌تر تشخيص داد و تصميم به تاييد گل گرفت.


ياران انصاري‌فرد پس از اين گل نتوانستند دروازه المپياکوس را باز کنند تا در اين مسابقه خانگي متحمل شکست سنگين ۵ بر يک شوند و با ۴۸ امتياز در رتبه پنجم جدول سوپر ليگ يونان بمانند.
کريم انصاري‌فرد، مهاجم ايراني آ. ا. ک آتن با گلزني در ديدار امشب برابر المپياکوس تعداد گل‌هاي اين فصل خود را به عدد ۱۱ رساند تا پس از يوسف العربي ۲۰ گله، به تنهايي در رده دوم جدول برترين گلزنان سوپر ليگ يونان بايستد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره