نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

فاجعه بزرگ؛ جزییات بدهی نجومی استقلال!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
فاجعه بزرگ؛ جزییات بدهی نجومی استقلال!

طرفداري/ در پي انتشار گزارش اختصاصي طرفداري (بدهي 888 هزار درهمي براي استقلال؛ روزي هزار درهم براي ديرکرد | سند) يک فرد مطلع با طرفداري تماس گرفت و ادعا کرد فاجعه عميق تر از آن چيزي است که طرفداري افشا کرده است!
بدهي استقلال به طلبکار جديدش بيش از 888 هزار درهم است و اين باشگاه بايد 2/8 ميليارد تومان هم جداگانه به طلبکار خود بپردازد.
عصر امروز با انتشار اسنادي از بدهي 888 هزار درهمي باشگاه استقلال به يک شخص به نام احمدي خبر داديم و در پي انتشار اين مطلب، فرد مطلعي که مدعي بود در جريان اين مراوده قرار داشته در تماس با رسانه طرفداري اطلاعات تازه اي در اختيارمان گذاشت.
پول شيخ دياباته از طريق امارات و به درهم پرداخت شد
به گفته اين شخص، باشگاه استقلال وقتي به آخرين روز پرداخت مطالبات شيخ دياباته رسيد، درست در آخرين ساعت هايي که دياباته اعلام کرده بود فسخ مي کند، از شخصي به نام احمدي درخواست کرد مطالبات شيخ دياباته را از طريق يک صرافي يا بانک در دبي به حساب اين بازيکن بپردازد و در عوض در تهران از آنها پول نقد بگيرد. اين شخص هم مطابق اسناد شروع به انتقال پول به حساب شيخ دياباته کرد. در همان تاريخ 21 ارديبهشت سال گذشته که برابر با دهم مي 2020 مي شد، در سه مرحله مبلغي بالغ بر 106 هزار درهم براي شيخ ارسال شد تا او از فسخ يکطرفه منصرف شود. در ادامه طي چند روز مختلف از 14 تا 24 مي، در مجمع 854 هزار و 390 درهم برابر با مبلغ طلب شيخ دياباته به حساب اين شخص واريز شد که 580 هزار درهم را احمدي به استقلال قرض داد و مابقي را هم شخص ديگري در امارات تامين کرد.
استقلال 2/8 ميليارد هم براي پرداخت پاداش قرض گرفت

اما اين تمام ماجرا نبود و باشگاه استقلال در تهران مبلغ دو ميليارد و هشتصد ميليون تومان هم براي پرداخت پاداش و سکه به بازيکنان از همين شخص قرض گرفت و حالا پولي که بايد به طلبکار پرداخت شود، 2/8 ميليارد تومان به علاوه 580 هزار درهم اصل پول قرض گرفته شده و 308 هزار درهم جريمه تاخير است. باشگاه براي درهم هاي قرض گرفته شده قرارداد مي نويسد ولي براي 2/8 ميليارد قرضي که گرفته، احمد سعادتمند چک يکي از مديران باشگاه را با پشت نويسي خودش و امضاي معاون اقتصادي و البته با مهر باشگاه استقلال به طلبکار مي دهد.
باشگاه استقلال بدهي را گردن سعادتمند انداخت
گويا اين شخص که تصور مي کرده واقعا تا 11 خرداد ماه هم درهم ها را پس مي گيرد و هم به 2/8 ميلياردي کعه قرض داده مي رسد، ابتدا به خواست احمد سعادتمند چند هفته اي صبر مي کند و بعد از برکناري مديرعامل وقت استقلال به باشگاه استقلال مراجعه مي کند و آنها به او مي گويند پول را به احمد سعادتمند داده اي و بايد هم از خود او بگيري و اين مبلغ ارتباطي به ما ندارد. آنها مدعي مي شوند چک که شخصي است و در مورد درهم ها نيز، اين که در قرارداد داور مرضي الطرفين گذاشته شده اصلا وجاهت قانوني ندارد چون استقلال هنوز باشگاه دولتي محسوب مي شود. مديران باشگاه استقلال طلبکار را سر مي دوانند و او هم ناچار به شکايت مي شود و پرونده را در دادگاه به جريان مي اندازد.
آجر کم نشد، ساختمان چه مي شود؟
طلبکار مدعي است احمد سعادتمند اين پول را براي خودش قرض نکرده بود و چون اين مبلغ را براي پرداخت طلب بازيکن استقلال و همچنين پرداخت پاداش و سکه به بازيکنان اين تيم داده، استقلال بايد مطالبات او را بپردازد اما باشگاه مي گويد احمد سعادتمند که ادعغا داشت نمي گذارم يک آجر هم از استقلال کم شود، نبايد براي هر روز تاخير هزار درهم ديرکرد مي نوشت تا اين بار به جاي آجر، يک ساختمان به طور کامل از استقلال کم شود!
بند محرمانگي در قرارداد!
 احمد سعادتمند يک بند محرمانگي هم در قرارداد گذاشته بود که مطابق آن طلبکار حق نداشت مفاد قرارداد را افشا کند! حالا اما طلبکار حکم گرفته و جدا از اين که روي چک عليه سعادتمند و همکارانش نوروزي و شعباني اقدام کرده، اين بار از باشگاه استقلال هم بابت اين که مهر اين باشگاه پشت چک و امضاي عضو هيات مديره اش روي قرارداد ثبت شده، شکايت کرده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره