نماد آخرین خبر

جدایی دروازه‌بان سرخ‌ها قطعی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدایی دروازه‌بان سرخ‌ها قطعی شد

ورزش 3/ روزهاي حضور داويد دخيا در ترکيب منچستريونايتد رو به اتمام است.
 امروز نشريه ميرر در گزارشي مدعي شد داويد دخيا قصد دارد در پايان فصل منچستريونايتد را ترک کند و اين جدايي از نظر مالي به شدت به سود شياطين سرخ خواهد بود. زيرا دين هندرسون اخيرا به طور رسمي به دروازه بان اول انتخاب اوله گونار سولسشر تبديل شده و داويد دخيا علاقه اي به تحمل نيمکت نشيني در فصول بعدي ندارد. دو سال ديگر از قرارداد دروازه بان اسپانيايي باقي مانده، اما دستمزد هنگفت و 350 هزار پوندي او در هفته باعث شده مديران يونايتد نيز مشکلي با جدايي داويد دخيا نداشته باشند.



دين هندرسون در فصل گذشته پس از سپري کردن يک دوره قرضي و موفق در شفيلد يونايتد و امضاي قراردادي شش ساله با هفته اي 120 هزار پوند دستمزد در آگوست سال گذشته، اخيرا به دروازه بان شماره يک شياطين سرخ بدل شده و به نظر مي رسد اين روند فصل بعد نيز ادامه داشته باشد. احتمال دارد داويد دخيا در فصل بعد راهي سري آ شده يا دوباره به کشور خود اسپانيا بازگردد.

داويد دخيا در تابستان سال 2015 تا آستانه انتقال به رئال مادريد پيش رفت و همه چيز در آستانه قطعي شدن بود، اما يک اشتباه در ارسال فکس باعث شده فرصت بازار نقل و انتقالات به اتمام رسيده و او در نهايت به مدت شش سال ديگر در اولدترافورد ماندني شود. البته با توجه به عملکرد درخشان تيبو کورتوا، بعيد است رئال مادريد ديگر تمايلي به جذب داويد دخيا داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد