نماد آخرین خبر

ستاره یوونتوس پشیمان شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره یوونتوس پشیمان شد

ورزش 3/ بارسلونا براي خريد ماتيس دي ليخت، مدافع هلندي يوونتوس وارد عمل شده است.
گرچه اخبار در روزهاي اخير حول محور انتقال يک مهاجم جديد مانند ارلينگ هالند يا سرخيو آگوئرو به بارسلونا بوده، اما حالا سايت فوتبال ايتاليا مدعي شد مينو رايولا در مورد آينده ماتيس دي ليخت، ستاره هلندي يوونتوس نيز با خوان لاپورتا، رئيس جديد بارسلونا گفتگو کرده است.
مينو رايولا، مدير برنامه ايتاليايي اخيرا جلساتي را با هيئت مديره بارسلونا بر سر انتقال ارلينگ هالند، مهاجم جوان و گلزن دورتموند برگزار کرده، اما اين مذاکرات همچنين پيرامون توافق احتمالي براي انتقال ماتيس دي ليخت به بارسا نيز بوده و احتمال انتقال اين مدافع جوان و هلندي به نوکمپ در تابستان پيش رو نيز وجود دارد.


ماتيس دي ليخت در تابستان 2019 با قراردادي به ارزش 75 ميليون پوند از آژاکس به يوونتوس پيوست. دي ليخت اين فصل و در غياب جورجو کيه ليني در يوونتوس به يک بازيکن ثابت تبديل شده و عملکرد درخشاني نيز داشته است. اما راديو کاتالونيا مدعي شد اين بازيکن از رد پيشنهاد بارسلونا در تابستان سال 2019 پشيمان شده و در صورت امکان خواهان انتقال به اين تيم در ماه هاي پيش رو است.

خوان لاپورتا قصد دارد که در تابستان امسال دو مدافع جديد براي بارسلونا و رونالد کومان به خدمت بگيرد. کاتالان ها به دنبال يافتن جانشيني در بلندمدت براي جرارد پيکه، مدافع باتجربه خود هستند و احتمال جدايي ساموئل امتيتي ​​در تابستان از اين باشگاه نيز وجود دارد. البته يوونتوس به راحتي اجازه جدايي ماتيس دي ليخت را نخواهد داد و اخيرا حتي اخباري در مورد احتمال انتخاب اين بازيکن به عنوان کاپيتان دوم بيانکونري براي فصل بعد نيز منتشر شده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره