نماد آخرین خبر

قطار نساجی از ایستگاه پرسپولیس می‌گذرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
قطار نساجی از ایستگاه پرسپولیس می‌گذرد

ايسنا/ قطار نساجي براي بقا در ليگ‌برتر و خروج از منطقه خطر به حرکت درآمده و اين تيم سه بازي اخير خود را با پيروزي پشت سر گذاشته است ولي آن ها در ايستگاه بعد به مصاف قهرمان ليگ برتر خواهند رفت.
روز گذشته نساجي پيروزي ارزشمندي را در مسجدسليمان به دست آورد تا اميدهايش براي خروح از منطقه سقوط و بقا در ليگ برتر بيش از گذشته شود. آن‌ها با کسب دومين پيروزي متوالي خود در ليگ و سومين پيروزي متوالي در تمام رقابت‌ها، با انگيزه تر از هر زمان ديگري هستند.
در واقع براي نخستين بار در فصل جاري بود که مازني‌ها توانستند دو پيروزي متوالي را در ليگ برتر تجربه کنند. از طرفي اين پيروزي با بيش از يک گل رقم خورد و آن‌ها دو بار دروازه تيم ميزبان را گشودند. آخرين بار نساجي شش هفته قبل و در شکست ۳ بر ۲ مقابل ذوب آهن موفق به زدن دو گل شده بودند.
روند نساجي و نتايج اين تيم در ليگ برتر و جام حذفي، گواهي بر اين است که آن‌ها روحيه جنگنده خود براي کسب پيروزي و بقا در ليگ برتر به دست آورده‌اند و مي‌توانند از منطقه سقوط جدا شوند. البته از بدشانسي نساجي، ذوب آهن به عنوان نزديک‌ترين تيم به منطقه سقوط اوح گرفته و هر دو تيم در هفته‌هاي گذشته نتايج خوبي را به دست مي‌آورند.
با اين حال، تا دو هفته قبل فاصله نساجي با تيم‌هاي سيزدهم و دوازدهم جدول رده‌بندي، چيزي در حدود ۱۰ امتياز بود که اين اختلاف اکنون به دو و چهار امتياز کاهش يافته است.
ساکت الهامي با کارنامه موفق خود در تراکتور و احياي اين تيم بعد از قبول هدايت تراکتور در اواسط ليگ نوزدهم و کسب قهرماني جام حذفي، اکنون تبديل به منجي نساجي هم شده است و اميدوار است با نگه داشتن اين تيم در ليگ برتر، خود را پربارتر کند و شور و هيجان فوتبال در شمال ايران را پابرجا نگه دارد.

بازي بعدي نساجي در فصل جاري مقابل پرسپوليس است که به نوعي يکي از دشوارترين بازي‌هاي آن‌ها در اين فصل محسوب مي‌شود. نساجي در بازي رفت ترمز پرسپوليس را در زمين باتلاقي ورزشگاه شهيد وطني کشيده بود اما اين بار بايد در ورزشگاه آزادي به مصاف قهرمان چهار دوره ليگ برتر برود و به هيچ وجه کار آساني مقابل نايب قهرمان آسيا ندارد.
ساکت الهامي و شاگردانش در صورت کسب مساوي در اين ديدار هم قدم بزرگي براي بقا در ليگ و همينطور افزايش روحيه جنگندگي خود برخواهند داشت اما کار مقابل تيم پرستاره يا چندين بازيکن ملي‌پوش بسيار سخت‌ خواهد بود؛ به خصوص که شاگردان يحيي گل‌محمدي بعد از اين بازي، در ليگ قهرمانان آسيا حضور خواهند داشت و ارزش سه امتياز اين ديدار را به خوبي درک مي‌کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره