نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

لیگ جزیره/ کامبک منچستریونایتد مقابل یاران جهانبخش

منبع
تسنيم
بروزرسانی
لیگ جزیره/ کامبک منچستریونایتد مقابل یاران جهانبخش

تسنيم/ تيم فوتبال منچستريونايتد در مصافي خانگي برابر برايتون که بازيکن ايراني‌اش را براي دقايقي کوتاه به ميدان فرستاد، سه امتياز کسب کرد.
در ادامه ديدارهاي هفته سي‌و‌يکم ليگ برتر انگليس، شب گذشته (يکشنبه) تيم فوتبال منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان برايتون بود و اين بازي را در حالي که از ميهمانش عقب بود در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود خود به پايان رساند.
در اين بازي که عليرضا جهانبخش در دقيقه 88 جانشين ياکوب مودر شد، دني ولبک گل نخست را براي تيم برايتون به ثمر رساند. منچستريونايتد تا دقيقه 62 نتوانست قفل دروازه حريف را بشکند، اما در نهايت به وسيله مارکوس رشفورد اين کار را انجام داد. هفت دقيقه به پايان وقت‌هاي معمول بازي نيز ميسون گرينوود گل برتري شياطين سرخ را به ثمر رساند تا بازگشت تيم ميزبان کامل شود.
با اين نتيجه منچستريونايتد که 30 بازي انجام داده است، 60 امتيازي شد و جايگاه خود را در رده دوم جدول تثبيت کرد. اين در حالي است که لسترسيتي رده سومي با همين تعداد بازي 56 امتيازي است و منچسترسيتي با 31 بازي و 74 امتياز در صدر جدول قرار دارد.
ياران جهانبخش هم با قبول دوازدهمين باخت‌شان در اين فصل با 32 امتياز در رده شانزدهم جدول باقي ماندند.
امشب دو بازي ديگر در ليگ برتر انگليس برگزار مي‌شود که در بازي نخست از ساعت 21:30 اورتون ميزبان کريستال پالاس است و در بازي دوم از ساعت 23:45 ولورهمپتون از وستهام پذيرايي خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد