نماد آخرین خبر

چهره عجیب نیمار!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ نيمار جونيور، ستاره برزيلي پاريسن‌ژرمن که به تازگي اخباري مبني بر اينکه او نمي‌خواهد قراردادش را با پي اس جي تمديد کند، منتشر شده است، در يک حاشيه سازي جديد، تصاويري را از خودش منتشر کرده که در آن در حال خوانندگي و انجام حرکات موزون به سبک سامبا يا همان حرکات برزيلي است.
به گزارش فوتبالي، نکته‌اي که در ويديويي که نيمار از خودش منتشر کرده وجود دارد اين است که اين بازيکن حين همخواني با آهنگ به نظر مي‌رسد که از عمق وجود خود آن را تکرار مي‌کند به طوري که چهره‌اش تغيير کرده و شکل عجيب و غريبي به خود مي‌گيرد.
بازيکن برزيلي همواره حاشيه هاي زيادي را اطراف خود داشته است و بسياري معتقدند که اگر نيمار دست از اين حاشيه سازي ها بر مي‌داشت، تبديل به بازيکن بسيار بهتري مي‌شد اما به نظر مي‌رسد که نيمار تغيير ناپذير است با توجه به اينکه ديگر سنش هم به شکلي نيست که شخصيت و رفتار او به طور ناگهاني تغيير کند.
اخيرا حرف و حديث هايي مطرح شده که نيمار ممکن است در تابستان آينده از پي اس جي جدا شود چرا که او نمي‌خواهد قرارداد خود را با پاريسن ژرمن تمديد کند و بايد ديد که در مجموع چه اتفاقاتي پيرامون اين قضيه مي‌افتد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر