نماد آخرین خبر

رگ خواب ذوب‌آهن در دستان حسینی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رگ خواب ذوب‌آهن در دستان حسینی

ايسنا/ ذوب‌آهن با پيروزي مقابل صنعت نفت آبادان سومين پيروزي خود را در ۵ ديدار گذشته تحت هدايت مجتبي حسيني تجربه کرد.
پس از حضور مجتبي فريدوني مديرعامل جديد و مجتبي حسيني روي نيمکت ذوبي‌ها شرايط اين تيم نسبت به نيم فصل اول دگرگون شده است. ذوبي‌ها با اين‌که در ديدار اول نيم فصل دوم مقابل فولاد و همچنين ديدار با پيکان شکست خوردند اما تغييرات مشهودي نسبت به نيم فصل اول داشته‌اند.
تيمي که در اکثر بازي‌هايش دو سه گل دريافت مي‌کرد و شکست‌هاي زيادي را تجربه مي‌کرد، در۵ بازي رسمي گذشته خود با هدايت مجتبي حسيني ۳ پيروزي به دست آورده است و کم گل مي‌خورد. تفکر و تجربه حسيني در تيمي که سال‌ها سابقه حضور در آن را داشته باعث شده تغييرات مثبتي در اين تيم اتفاق بيفتد و شرايط را براي ادامه کار متفاوت تر از گذشته کند.
نقطه عطف باشگاه ذوب‌آهن حضور مديرعامل جديد و فوتبالي اين تيم است که توانسته روحيه پيروزي را در اين تيم تزريق کند. مجتبي فريدوني در اوايل حضورش در سمت مديرعاملي باشگاه ذوب‌آهن با حضور در تمرين ذوبي‌ها کاري متفاوت انجام داد. او به اعضاي تيم کتاب " برد از رختکن شروع مي‌شود" نوشته جان کورتون و مايک اسميت را به اعضاي تيم هديه داد.
جوي که در جمع شاگردان حسيني حاکم است نشان مي‌دهد اين تيم قصد شکست خوردن ندارد و اعضاي تيم فوتبال ذوب‌آهن آماده ادامه راه متفاوت خود نسبت به نيم فصل اول هستند. مجتبي حسيني نيز شرايط تيمش را خوب مي‌داند و رگ خواب ذوب‌آهن را در دستان خود دارد.
مجتبي حسيني پس از پيروزي تيمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تا آخر بازي مسلط به بازي بوديم و فکر کنم در هيچ بازي‌اي نتوانسته بوديم به اندازه اين بازي موقعيت ايجاد کنيم. متاسفانه نتوانستيم از موقعيت‌هاي‌مان استفاده کنيم ولي خداراشکر با يک بازي مقتدرانه، بدون اين که موقعيتي به تيم حريف بدهيم، توانستيم يک برد شيرين کسب کنيم.

او درباره اردوي اين تيم در عيد نوروز و شرايط ذوبي‌ها بعد از حضورش ‌گفت: ما يک اردوي پنج روزه داشتيم و نه جلسه تمرين برگزار کرديم و يک بازي دوستانه داشتيم که اردوي خوبي بود. من زماني که به ذوب آهن اضافه شدم، زماني براي تمرين نداشتم ولي اين اردو به من کمک کرد که ايده‌ام را به بازيکنان منتقل کنم. خداراشکر باز فرصت داريم که بازيکنان را از نظر بدني بيشتر آماده کنيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره