نماد آخرین خبر

واکنش داریوش یزدی به جدایی از نفت مسجدسلیمان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
واکنش داریوش یزدی به جدایی از نفت مسجدسلیمان

باشگاه خبرنگاران/ سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان استعفاي خود از هدايت اين تيم را تکذيب کرد.
داريوش يزدي، سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان در واکنش به اين که گفته شده بود از هدايت اين تيم کناره گيري کرده گفت: نمي‌دانم اخباري که واقعيت ندارد، چطور منتشر مي‌شود. داريوش يزدي اگر مي‌خواست برود، اصلا نمي‌آمد. پس از بازي با نساجي مازندران از بازيکنانم ناراحت بودم. باخت بدي بود و بابت آن از هواداران خوب نفت مسجد سليمان عذرخواهي مي‌کنم. تيم بد بازي کرد و من ناراحت شدم. بعد از بازي خيلي خودم را کنترل و ناراحتي ام را به بازيکنان اعلام کردم.
يزدي در ادامه گفت: خداحافظي من از بازيکنان نفت صحت دارد، اما قصد جدايي از نفت مسجد سليمان را ندارم. اگر مي‌خواستم بروم که نمي‌آمدم. درست است که مقابل نساجي بد بازي کرديم و باختيم، اما از نفت مسجد سليمان در نيم فصل اول چيزي کمتر نداريم. تيم در نيم فصل اول تا هفته چهارم ۳ امتياز گرفته بود و ما از ۴ هفته ۲ امتياز گرفتيم. تيم نيم فصل اول با انتخاب و سليقه سرمربي قبلي بسته شده بود. ما يک امتياز کمتر از تيمِ نيم فصل اول گرفتيم که اختلاف زيادي نيست.
او افزود: بازيکنان در اين مدت واقعا تلاش کردند، اما مسئله نگران کننده رويه باشگاه است. فکر مي‌کنم باشگاه بايد در رويه خود تغيير ايجاد کند و به شرايط تيم سروسامان دهد. مي‌دانم که مسئولان باشگاه تلاش خودشان را مي‌کنند و پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد بازيکنان نشان دهنده اين نکته است. اين کار‌ها لازم است، اما براي يک تيم ليگ برتري که حريفان آن تا مسلح هستند کافي نيست. همين تيم نساجي که آخرين حريف ما بود، براي تغييراتي که انجام داد هزينه‌هاي زيادي صرف کرده است. در نيم فصل دوم شرايط خيلي سخت‌تر است.
سرمربي نفت مسجد سليمان خاطرنشان کرد: خداحافظي من در رختکن با بازيکنان صحت دارد، اما با اين که رسانه‌ها مي‌گويند داريوش يزدي استعفا کرده است، مشکل دارم.
يزدي افزود: پس از بازي با نساجي مازندران با هيچ رسانه‌اي مصاحبه‌اي نکردم. با وجود مشکلاتي که وجود داشت، آمديم و پاي کار مانديم. هيچ بهانه‌اي هم براي نتيجه نگرفتن نمي‌آوريم. ۱۰۰ درصد در برخي از مسائل کم و کاستي‌هايي وجود داشته که منجر به شرايط کنوني شده و صلاح نيست راجع به آن‌ها صحبت کنم. رويه باشگاه بايد تغيير کند. بايد با هيئت مديره و مديرعامل باشگاه که مي‌دانم دلسوز هستند و به تيم کمک مي‌کنند، نشست داشته باشيم و درباره مشکلاتي که شايد خيلي هم بزرگ نيستند، اما در کليت کار تاثير مي‌گذارند صحبت کنيم.

او در ادامه عنوان کرد: همان طور که گفتم نسبت به نيم فصل اول عقب نيستيم و بازي‌هايي در پيش داريم که مي‌توانيم از آن‌ها امتيازات لازم را بگيريم. تيم ما از نظر مهره تيم بدي نيست.
سرمربي نفت مسجد سليمان در پاسخ به اين سوال که آيا پس از شکست مقابل نساجي مازندران در تمرين حاضر شده است، گفت: واقعيت اين است که پس از بازي با نساجي از بازيکنان خيلي ناراحت بودم و به اهواز برگشتم و در تمرين حاضر نشدم. از قبل از بازي با نساجي قرار بود در اهواز با مديرکل اداره ورزش و جوانان استان نشستي داشته باشم که متاسفانه پس از باخت، اين نشست لغو شد. با اين حال دستيارانم در تمرين حضور داشتند و برنامه‌ها را پياده کردند. از اين بابت هم مشکل خاصي وجود نداشت و انشاالله در تمرين بعدي حضور خواهم داشت.
يزدي درباره بازي پيش روي تيمش با سپاهان اصفهان گفت: بازي‌هاي بعدي براي تمام تيم‌ها سخت است. نيم فصل دوم سخت‌تر است. مردم زيادي طرفدار نفت مسجد سليمان هستند و اميدوارم در ادامه عملکرد تيم باعث خوشحالي هواداران شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره