نماد آخرین خبر

قهرمانی مسی در اولین تیم عمرش!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
قهرمانی مسی در اولین تیم عمرش!

آخرين خبر/ ليونل مسي، فوق ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا پيش از اينکه در کودکي به آکادمي باشگاه بارسا موسوم به لاماسيا بپيوندند و به اسپانيا بيايد، در کشور خودش آرژانتين و در باشگاه نيولز اولد بويز حضور داشته است. در واقع مسي در رده هاي پايه اين تيم آرژانتيني توپ مي‌زده است.
به گزارش فوتبالي، مسي بين سال هاي 1994 تا 2000 را در باشگاه نيولز اولد بويز آرژانتين بوده است و در تيم آکادمي اين باشگاه سپري کرده است و پس از آن راهي آکادمي بارسلونا شده و مراحل رشد خود را در بارسا طي کرده است و هنوز هم در اين باشگاه حضور دارد. در واقع مسي در بارسلونا تبديل به يکي از بهترين بازيکنان جهان و تاريخ فوتبال شد.
اما ليونل مسي در آکادمي باشگاه نيولز اولد بويز هم يک بازيکن و استعداد ويژه بوده است و به همراه اين تيم در سال 1996 در جام سوپر قهرمانان به مقام قهرماني رسيد و در اين تصوير که مربوط به قهرماني نيولز اولد بويز در آن رقابت هاست، مسي پشت پرچم تيمش نشسته است.
ليونل مسي در بارسلونا به مرور رشد کرد و در دوران پپ گوارديولا به اوج خود رسيد و نشان داد که اين پتانسيل را دارد که تبديل به يکي از بهترين بازيکنان تاريخ فوتبال شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره