نماد آخرین خبر

مشکل بزرگ اسکوچیچ در تیم‌ملی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مشکل بزرگ اسکوچیچ در تیم‌ملی

آخرين خبر/ در حالي که تيم ملي در کمتر از دو ماه آينده خود را براي آغاز مجدد دور مقدماتي بازي هاي جام جهاني در منامه بحرين کند اما همچنان تکليف جناح راست خط دفاعي مشخص نيست.
به گزارش فوتبالي، يکي از بزرگ‌ترين ترديدهاي اسکوچيچ در مورد ترکيب تيم ملي به سمت راست خط دفاعي مربوط مي‌شود، جايي که اين مربي هنوز نتوانسته نفرات دلخواهش را پيدا کند. اعتماد به فوتباليست جواني مثل جعفر سلماني چپ پا مقابل سوريه در اولين گام، چندان دلچسب از کار درنيامد و انتقاداتي از دعوت اين بازيکن و حضور فيکس در ترکيب تيم ملي صورت گرفت چراکه او اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. 
علاوه بر اين، سيامک نعمتي که يکي ديگر از بازيکنان دعوت شده از سوي اسکوچيچ به اردوهاي تيم ملي بوده است هم در قواره‌هاي بازي در ترکيب ثابت تيم ملي به عنوان دفاع راست نيست و بجز يک بازي مقابل ازبکستان در ساير بازي ها فرصت حضور در ترکيب را نداشته است.
آنچه ذهن بسياري از علاقمندان به فوتبال را مشغول کرده است چرا تا زماني که نفرات آماده‌اي مثل رامين رضاييان و وريا غفوري در اين پست هستند، سرمربي تيم ملي قصد دارد نفرات ديگري را در ترکيبش امتحان کند؟ البته که ايده‌هاي دراگان براي جوانگرايي در چند پست، براي آينده تيم ملي مفيد به نظر مي‌رسند اما حقيقت آن است که حداقل اين مرحله حساس از مقدماتي و بازي روبه‌روي چند رقيب دشوار، اصلا محل خوبي براي آزمون و خطا نيست.
بسياري از کارشناسان فوتبال در ايران بعد از نمايش تيم ملي مقابل سوريه در صحبت هاي خود اعلام کردند که بهتر است نفرات امتحان پس داده براي اين تيم به ميدان بروند و پس از آن مي‌توان يک پروژه جديد با نفرات جوان‌تر تعريف کرد و به اين مهره‌ها بازي داد.
عملکرد درخشان رامين رضاييان در ليگ ستارگان قطر و خوشحالي بعد از گل زيباي او که شب گذشته روي يک ضربه ايستگاهي به ثمر رسيد يک پيام ويژه براي سرمربي کروات تيم ملي داشت. وريا غفوري هم امسال در برنامه نوروز فوتبالي شبکه ورزش به عنوان بهترين دفاع راست سال ۹۹ انتخاب شد.

حالا بايد منتظر ماند و ديد که آيا اسکوچيچ با دعوت از بازيکن هاي امتحان پس داده مشکلات تيم ملي در جناح راست خط دفاعي را بر طرف مي کند يا ترجيح مي دهد با انتخاب هايي که پيش از اين در اين پست براي اردوهاي تيم ملي داشت به مصاف رقباي سرسخت در منامه برود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره