نماد آخرین خبر

بازی استقلال در بین بازیهای به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

منبع
مهر
بروزرسانی
بازی استقلال در بین بازیهای به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

مهر/ سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا ديدار سه تيم ايراني از جمله استقلال را در زمره بازي‌هاي به يادماندني مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا قرار داده است.
سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در آستانه شروع فصل جديد رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، يک گزارش و نظرسنجي را در ارتباط با ديدارهاي به ياد ماندني مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا در سال‌هاي گذشته منتشر کرده است.
در اين نظرسنجي نام سه تيم ايراني هم ديده مي‌شود. ديدار استقلال با السد قطر در سال ۲۰۱۷ در مرحله پلي آف در شرايطي برگزار شد که استقلال موفق شد در ضربات پنالتي و با نتيجه ۴ بر ۳ به پيروزي برسد. در آن مسابقه، «ژاوي هرناندز» بازيکن السد بود و براي نخستين بار طعم تقابل با هواداران فوتبال ايران را مي‌چشيد.
ديدار سايپا با الريان قطر در سال ۲۰۱۹ هم در اين گزارش قرار دارد. سايپا با هدايت علي دايي برابر الريان با نتيجه ۳ بر يک شکست خورد و از راهيابي به مرحله گروهي ليگ قهرمانان باز ماند.
در همين سال تيم ذوب آهن موفق شد الغرافه قطر را با نتيجه ۳ بر ۲ شکست بدهد و با هدايت عليرضا منصوريان به مرحله گروهي راه يابد. ذوب آهن در شرايطي به پيروزي رسيد که ابتدا با دو گل بازيکنان الغرافه از جمله مهدي طارمي عقب افتاد اما با درخشش «اوساگونا» و ارسلان مطهري نتيجه را جبران کرد.
نکته جالب اينجاست که هدايت استقلال در سال ۲۰۱۷ و زماني که اين تيم موفق شد السد قطر را حذف کند بازهم بر عهده منصوريان بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره