برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ملی پوشان والیبال در تهران ماندنی شدند/ احتمال بازی تدارکاتی در ایتالیا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ملی پوشان والیبال در تهران ماندنی شدند/ احتمال بازی تدارکاتی در ایتالیا

ايسنا/ سرپرست تيم‌ ملي واليبال ايران مي گويد که ملي پوشان واليبال هيچ اردويي در اين شرايط سخت کرونايي در کشورهاي خارجي نخواهد داشت.
قرار بود ملي پوشان واليبال ايران بعد از حضور آلکنو در ايران و برگزاري يک اردو در تهران راهي روسيه شوند تا پس از برگزاري اردوي ۱۰ روزه در کازان، تيم ملي واليبال ايران به ليگ ملت ها در ايتاليا ملحق شوند.
امير خوشخبر سرپرست تيم‌ ملي واليبال ايران در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص برنامه هاي تيم ملي واليبال قبل از ليگ ملت ها گفت: هيچ اردويي در اين شرايط سخت در کشور هاي خارجي نخواهيم داشت و با توجه به طولاني بودن مسابقات ليگ ملت ها در شرايط قرنطيه، نمي توان روزي اضافه کرد که به شهر ديگري مانند روسيه رفت چرا که بايد در روسيه و ايتاليا در قرنطينه قرار بگيريم و طبيعتا شرايط خوبي براي بازيکنان به خصوص از لحاظ رواني به وجود نخواهد آمد.
او افزود: آلکنو تصميم گرفت که در تهران بمانيم و تمرينات خود را انجام دهيم و چند روز مانده به شروع ليگ ملت ها به ايتاليا اعزام شويم. احتمال مي رود در ايتاليا آقاي آلکنو با همکارانش صحبت کند تا بتوانيم چند بازي تدارکاتي قبل از ليگ ملت ها داشته باشيم.
 مرحله مقدماتي ليگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز مي‌شود و تا دوم تير به مدت ۲۷ روز ادامه خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره