ملیپوشان والیبال ایران بدون بازی دوستانه به توکیو میروند؟

ميزان/ در صورت تشديد محدوديتها از سوي ژاپنيها، به احتمال زياد تيم ملي واليبال بدون انجام بازي تدارکاتي در المپيک توکيو شرکت خواهد کرد.
در حالي که محمدرضا داورزني، رييس فدراسيون واليبال در گفتوگويي که با ميزان داشت عنوان کرده که تيم ملي واليبال پيش از المپيک توکيو اردويي را در يکي ديگر از شهرهاي ژاپن برگزار ميکند و در ديدارهاي دوستانه به مصاف چند تيم شرکت کننده همچون روسيه خواهد رفت؛ اما به نظر ميرسد امکان برگزاري اين اردو در ژاپن وجود ندارد.
ژاپنيها اجازه حضور زودتر از موعد را به هيچ کدام از ورزشکاران و تيمها نخواهد داد و تنها ۶ روز پبش از مسابقات ميتوان به ژاپن اعزام شد. در صورتي که اين اتفاق رخ دهد اين احتمال وجود دارد که تيم ملي واليبال بدون بازي دوستانه به توکيو برود.
تيم ملي واليبال ايران در المپيک توکيو با تيمهاي ژاپن، لهستان، ونزوئلا، کانادا و ايتاليا همگروه است.



















